eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkmRe: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
  • X-Received: by 10.157.37.235 with SMTP id q98mr2927924ota.19.1476126958340; Mon, 10
    Oct 2016 12:15:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.37.235 with SMTP id q98mr2927924ota.19.1476126958340; Mon, 10
    Oct 2016 12:15:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad!feed-me.highwinds
    -media.com!news.highwinds-media.com!g45no1542792qte.1!news-out.google.com!w143n
    i5893itb.0!nntp.google.com!o19no2287278ito.0!postnews.google.com!glegroupsg2000
    goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 10 Oct 2016 12:15:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <57fbd52a$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
    References: <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <1ngur5eh40syb$.1sh71c0iladk9$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    <57fbd52a$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 10 Oct 2016 19:15:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2746
    X-Received-Body-CRC: 2728869736
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589862
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak nie ma zamkow to luzu sie nie sprawdza waleczkami. Szlifuje sie wal na wymiar
    podany przez fabryke i musi byc dobrze. Zamki to dupochron przed obroceniem panewki w
    przypadku zatarcia. Taki relikt lat minionych. Jak sie zatarlo to walu nie da sie
    obrocic. W czasie pracy sie nie zaciera. Bedzie sie tluklo. Zaciera sie po wylaczeniu
    jak spadaja obroty i nie ma smarowania. Jak nie ma zamkow i wal jest zlutowany z
    panewkami to jak by silnik dal sie uruchomic to zniszczyl by blok albo korbowody.
    Chwile by popracowal i bylo by duzo czesci do wymiany, jak by ktos mial pecha to blok
    do wyrzucenia. Wspolczesna panewka ma kilka warstw. Jest stalowa blacha nosna. Potem
    jest warstwa brazu i na koncu nakladany galwanicznie stop cyny. Przy zatarciu
    najpierw ulega zniszczeniu stop cyny i wal pracuje na brazie. Polaczenie stal braz ma
    spora odpornosc na zatarcie w warunkach niedostatecznego smarowania. Ale wieczne nie
    jest. Od zapalenia sie kontrolki cisnienia oleju i zmiany dzwieku silnika warstwa
    brazu umozliwia bezpieczne wylaczenie silnika bez fizycznego zatarcia go.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: