eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkmRe: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Date: Sun, 2 Oct 2016 11:34:51 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1475400893 5585 83.15.205.22 (2 Oct 2016 09:34:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Oct 2016 09:34:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589430
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-01 o 00:18, Lewis pisze:
    > W dniu 2016-09-30 o 22:31, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Kiedys sto tysiecy na wal nawet w kredensie, podparty tylko na trzech
    >> panewkach i smarowany byle jakim olejem, to bylo niewiele. Jak by
    >> teraz silnik ze 125p puscic na nowoczesnych olejach to wal bylby do
    >> szlifu po pol milionie kilometrow.
    >
    >
    > Tylko taki silnik z kredensa miał z 18KM i z 25Nm z cylindra, obecne
    > silniki mają po 70KM i po 100Nm z cylindra :) Taka tam skromna różnica ;)
    > Aczkolwiek zgadzam się że przy obecnej technice i materiałach chcąc
    > można zrobić silnik, który bez problemu przejechałby 300kkm bez
    > najmniejszego zużycia ale to się nie opłaca...
    >

    Jest taki silnik. Robiony wg konstrukcji z lat 6/70-tych ale na
    współczesnych dobrych materiałach.

    Nazywa się 1HZ
    Nie mylić z 1Hz ;)

    Silnik obliczony na trwałość 1 mln km, ale w użytkowaniu przez typowego
    "bambusa" w Afryce, co to jedynie umie się podpisać trzema krzyżykami ;)
    Nie ważne, co się do niego wleje - czy ON, czy butelkę whisky - pojedzie.
    Naprawić go można młotkiem i kluczem francuskim.

    Tyle, że niestety, oficjalnie tych aut nie można w Europie kupić, bo nie
    spełniają różnych kretyńskich norm :(


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: