-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Date: Sun, 2 Oct 2016 11:34:51 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 34
Message-ID: <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<c...@g...com>
<nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1475400893 5585 83.15.205.22 (2 Oct 2016 09:34:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Oct 2016 09:34:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589430
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-01 o 00:18, Lewis pisze:
> W dniu 2016-09-30 o 22:31, Zenek Kapelinder pisze:
>> Kiedys sto tysiecy na wal nawet w kredensie, podparty tylko na trzech
>> panewkach i smarowany byle jakim olejem, to bylo niewiele. Jak by
>> teraz silnik ze 125p puscic na nowoczesnych olejach to wal bylby do
>> szlifu po pol milionie kilometrow.
>
>
> Tylko taki silnik z kredensa miał z 18KM i z 25Nm z cylindra, obecne
> silniki mają po 70KM i po 100Nm z cylindra :) Taka tam skromna różnica ;)
> Aczkolwiek zgadzam się że przy obecnej technice i materiałach chcąc
> można zrobić silnik, który bez problemu przejechałby 300kkm bez
> najmniejszego zużycia ale to się nie opłaca...
>
Jest taki silnik. Robiony wg konstrukcji z lat 6/70-tych ale na
współczesnych dobrych materiałach.
Nazywa się 1HZ
Nie mylić z 1Hz ;)
Silnik obliczony na trwałość 1 mln km, ale w użytkowaniu przez typowego
"bambusa" w Afryce, co to jedynie umie się podpisać trzema krzyżykami ;)
Nie ważne, co się do niego wleje - czy ON, czy butelkę whisky - pojedzie.
Naprawić go można młotkiem i kluczem francuskim.
Tyle, że niestety, oficjalnie tych aut nie można w Europie kupić, bo nie
spełniają różnych kretyńskich norm :(
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.16 11:42 Lewis
- 02.10.16 11:43 Lewis
- 02.10.16 11:52 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 11:52 Adam
- 02.10.16 11:56 Adam
- 02.10.16 12:50 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 13:00 Budzik
- 02.10.16 13:24 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 13:57 Adam
- 02.10.16 15:00 Budzik
- 02.10.16 15:32 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 18:40 Budzik
- 02.10.16 18:47 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 20:07 Slawek h
- 02.10.16 20:09 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=