-
X-Received: by 10.157.37.235 with SMTP id q98mr882313ota.19.1475267493574; Fri, 30
Sep 2016 13:31:33 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.37.235 with SMTP id q98mr882313ota.19.1475267493574; Fri, 30
Sep 2016 13:31:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!184no305744ity.0!news-out.google.com!w143ni2623itb.0!nntp.
google.com!l13no918577itl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 30 Sep 2016 13:31:33 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 30 Sep 2016 20:31:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589378
[ ukryj nagłówki ]Kiedys sto tysiecy na wal nawet w kredensie, podparty tylko na trzech panewkach i
smarowany byle jakim olejem, to bylo niewiele. Jak by teraz silnik ze 125p puscic na
nowoczesnych olejach to wal bylby do szlifu po pol milionie kilometrow. Za to gdyby
wspolczesny silnik zalac tamtym olejem to do szlifu bylby po drugiej zmienie oleju
pod warunkiem ze by do tej zmiany dozyl. I tamtem fiat i dzisiejsze samochody z
taniego segmentu byl i sa robione na max 150 tysiecy kilometrow. Co nie wyklucza ze
jakis kapelusznik zrobi i 300 tysiecy. Jesli zdjecie nie przeklamuje to wal jest do
szlifowania na wymiar naprawczy. Wal ktory ze wzgledu na zuzycie kwalifikuje sie do
szlifowania na wymiar naprawczy, ale niezatarty, bedzie pomimo widocznych golym okiem
lagodnych poprzecznych falistosci blyszczacy.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.16 23:47 m...@w...pl
- 01.10.16 00:11 Lewis
- 01.10.16 00:18 Lewis
- 01.10.16 00:35 Zenek Kapelinder
- 01.10.16 06:04 Slawek h
- 01.10.16 14:23 Tomasz Pyra
- 01.10.16 14:50 Zenek Kapelinder
- 01.10.16 18:55 Lewis
- 01.10.16 19:49 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 00:13 Lewis
- 02.10.16 01:34 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 09:35 Lewis
- 02.10.16 10:09 Slawek h
- 02.10.16 10:15 RadoslawF
- 02.10.16 10:43 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=