  • 11. Data: 2010-06-19 09:05:49
    Temat: Re: jak wpływa na rynek darmowość rozmów
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > Pierdolenie o Szopenie ;) Właśnie na twoich oczach Play, również jako
    > pierwszy, wprowadził skarbonkę dla tych co korzystają z stanu
    > darmowego. A to w końcu jest mocny punkt ich oferty.
    > Innymi słowy, niezależnie co Plejowcy piszą, Pley również tak
    > konstruuje ofertę żeby zarobić. A że haczyki umieszcza w innym miejscu
    > to jawi się dla klientów W3 niczym zbawca ;)

    Naprawde? A ja myslałem ze oni tak z dobroci serca...

    Musze isc do psychoanalityka (ew. juz na serio niech ida nawiedzeni
    "religijni" zwolennicy czego/kogokolwiek z operatorami GSM wlacznie).

  • 12. Data: 2010-06-19 09:20:08
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 11:05:49 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Naprawde? A ja myslałem ze oni tak z dobroci serca...
    Hę? No jak się tak czyta zwolenników wiadomej sieci, to odnoszę
    wrażenie, że to Robin Pleywood przeciwko szeryfowi z W3ngham.
    Za to dla zwolenników W3 Pley to taki natrętny komar, brzęczy, kłuje
    wymuszając jakieś akcje zabezpieczające ale właściwie nieszkodliwy w
    małych ilościach.

    >Musze isc do psychoanalityka (ew. juz na serio niech ida nawiedzeni
    Oj nie, nie - ja bym wysłał Usenet z forami ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-06-19 11:42:42
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hę? No jak się tak czyta zwolenników wiadomej sieci, to odnoszę
    > wrażenie, że to Robin Pleywood przeciwko szeryfowi z W3ngham.

    Może nie zwolenników sieci ale działań ( w tym marketingowych ) które
    pokazują realne możliwości niedojenia przez operatora telekomunikacyjnego
    swoich klientów. BTW co powiesz na to
    http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/
    jazdatestowa/index.html
    ? Lubię powpierdalać "darmowe mięsko" w "lasku sherwood" skoro "robin" chce
    mnie poczęstować.

    > Za to dla zwolenników W3 Pley to taki natrętny komar, brzęczy, kłuje
    > wymuszając jakieś akcje zabezpieczające ale właściwie nieszkodliwy w
    > małych ilościach.

    Zwolenników ? Raczej pracowników. Choć bywają też ludzie zmanipulowani ...
    Tych do psychiatry jak najszybciej.

  • 14. Data: 2010-06-19 16:02:15
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    > Tylko jeszcze trzeba miec na co wydac te 30zl, co moze byc trudne
    > Bo bez tego to sie okazuje ze darmowe rozmowy jednak kosztuja :-)

    są sposoby żeby wydać 30 zł, jezeli nie masz teraz weny masz na to
    całe 12 m-cy:)))

  • 15. Data: 2010-06-19 16:10:03
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    co Plejowcy piszą, Pley również tak

    > Naprawde? A ja myslałem ze oni tak z dobroci serca...

    a co mają gest?! :)))

    A że przy okazji zarobią na innych usługach to dobrze.

  • 16. Data: 2010-06-19 16:39:32
    Temat: Re: jak wpływa na rynek darmowo?ć rozmów
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 13:42:42 +0200, "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Może nie zwolenników sieci ale działań ( w tym marketingowych ) które
    >pokazuj? realne możliwo?ci niedojenia przez operatora telekomunikacyjnego

    Na to powiem, że jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie różni
    się to dla mnie od oferty W3, a nawet gorzej bo wszyscy mają sporo
    drożej. I nie zrekompensuje tego mi 60 minut za free przez pół roku. A
    jak jeszcze pomyślę sobie, że dzięki podwójnemu doładowaniu mam
    roaming kosztujący 60% ceny nominalnej, to zastanawiam się jak można
    wciskać tak słabą ofertę ;)

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 17. Data: 2010-06-19 16:48:39
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 czerwca 2010 18:02, tomekjot pisze:

    > są sposoby żeby wydać 30 zł, jezeli nie masz teraz weny masz na to
    > całe 12 m-cy:)))

    Wenę na pewno ma, natomiast umiaru w biadoleniu i czepianiu sie psa
    ogona i co by było gdyby babcia miało wąsy, na pewno nie :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 18. Data: 2010-06-19 17:19:50
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    > Na to powiem, że jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie różni
    > się to dla mnie od oferty W3,

    No ale tak jest w każdej sieci, premiowane sa połączenia wewnątrz
    sieciowe.

    Przyklad:

    mam numer po plus miks załadowany na maksa, po to aby nie płacić 0,72
    a 0,29, jestem teraz w simplus ale za cholere nie moge skorzystać z
    tańszych połączen w plus.
    Mam jeszcze orange pop a tam juz mi sie opłaca korzystać z pakietów.

  • 19. Data: 2010-06-19 17:37:21
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 10:19:50 -0700 (PDT), tomekjot
    <t...@g...com> wrote:

    >No ale tak jest w każdej sieci, premiowane sa połączenia wewnątrz
    >sieciowe.

    Ale ja to wiem. Tyle że kolega powżej znowu wyskoczył z ewangelizacją
    aby ratować zbłąkaną duszyczkę a tu nici z tego ;)

    Plej ma na dziś dwie fajne cechy - długa aktywność karty po
    doładowaniu, co jest dużym plusem dla naprawdę mało dzwoniących i stan
    darmowy któy jest b. fajną rzeczą jak masz na co wydać ,,resztę''
    doładowania, w przeciwnym przypadku nic nie zyskujesz (czytaj, nie
    masz problemu z wykorzystaniem tych 30 zł na inne usługi oraz
    dzwonieie poza sieć). W reszcie nie różni się diametralnie od W3. W3
    ma za to taką wadę, że sekuje P.

    Realną ofertę poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
    będzie miał forów a i W3 nie będzie miała wymówek. Mi na razie
    wystarcza pośredni wpływ P na rynek.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 20. Data: 2010-06-19 19:47:53
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 czerwca 2010 19:37, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Plej ma na dziś dwie fajne cechy - długa aktywność karty po
    > doładowaniu, co jest dużym plusem dla naprawdę mało dzwoniących

    g. prawda, jakoś jak kilka lat byłem w taktaku i simplusie i gadałem i
    pisałem jakoś normalnie, to i tak przychodził moment, że musiałem
    doładować bo bym nie miał "wychodzących"

> [...]
    > doładowania, w przeciwnym przypadku nic nie zyskujesz (czytaj, nie
    > masz problemu z wykorzystaniem tych 30 zł na inne usługi oraz

    g. prawda, kompletnie nielogiczne myślenie. Jak masz problem z wydaniem
    30zł na karcie, to o co Ci stan darmowy, aby wykonać 3 rozmowy
    jednominutowe na tydzień?

    Może przestań teoretyzować, a zajmij się praktyką.

    > W reszcie nie różni się diametralnie od W3. W3
    > ma za to taką wadę, że sekuje P.

    Zejdź na ziemię. Powyższe cechy są diametralnie wyróżniające od
    konkurencji, co i ona zaczęła i musiała się na nich wzorować. Już nie
    wspominając o darmowych smsach.
    Jak dla ciebie darmowe rozmowy, darmowe smsy i brak ważności konta, to
    nie są diametralne różnice i niczym nowym, to choć trochę poszerz swoją
    wiedzy i zapoznaj się z ofertą prepaid operatorów z ostatnich lat.

    > Realną ofertę poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
    > będzie miał forów a i W3 nie będzie miała wymówek. Mi na razie
    > wystarcza pośredni wpływ P na rynek.

    Znów poszerz swoją wiedzę. Bo stajesz się mądrzejszy od UOKiK. Ale
    oczywiście nikt Ci tego nie zabrania..