  • 1. Data: 2010-06-17 12:15:20
    Temat: GaduAIR - ważność startera za 5zł
    Od: A P <s...@g...com>

    Mam pytanie odnośnie startera za 5zł w GG. Na stronie operatora nic nie
    ma na temat tego startera. Są one tylko na allegro i pisze tylko, że
    jest na nim 5zł i nic więcej. Chciałem go kupić na testy. Jaka jest jego
    ważność?

  • 2. Data: 2010-06-17 16:02:47
    Temat: Re: GaduAIR - ważność startera za 5zł
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Jun 2010 14:15:20 +0200, A P wrote:

> [...]
    >ma na temat tego startera. Są one tylko na allegro i pisze tylko, że
    >jest na nim 5zł i nic więcej. Chciałem go kupić na testy. Jaka jest jego

    Może zapytaj sprzedającego?

    Na opakowaniu startera powinna być naklejka z napisem "Aktywacja
    możliwa do dnia ........ " (tak jest przynajmniej na moim -
    30-04-2011) Co ciekawe, jest tez napis "Karta SIM 20zł" :)