eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon? › Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.238
    !not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Fri, 18 Aug 2017 15:44:05 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <on6quv$hm6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
    <on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl> <on4s57$gl6$1@dont-email.me>
    <5995f646$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <5995fab2$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5996cfc4$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <on6lhc$fih$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5996dccc$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 18 Aug 2017 13:43:59 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.238"; logging-data="18118";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <5996dccc$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722262
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-18 o 14:25, Robert Wańkowski pisze:
    > W dniu 2017-08-18 o 14:11, Piotr Gałka pisze:
    >> W dniu 2017-08-18 o 13:30, Robert Wańkowski pisze:
    >>>>
    >>>> No chyba sobie jaja robisz, taki układ by wprowadzał duże wibracje...
    >>>>
    >>> A w 4 cylindrowym nie widzisz tego samego "problemu"? :-)
    >>
    >> Wyjaśnij, proszę, co masz na myśli, bo ja nie widzę.
    >
    > W 2 i 4 cylindrowym to przeciwwagi na wale mają łagodzić skutki
    > posuwisto-zwrotnej pracy tłoków.
    >

    W przypadku 2 tłoków poruszających się razem oczywista jest konieczność
    przeciwwagi.
    W przypadku 4 wydaje mi się, że dwa skrajne kompensują dwa środkowe.
    Nie kojarzę aby na wale dla 4 cylindrów były przeciwwagi, ale nigdy w
    realu nie widziałem takiego wała i nie jestem mechanikiem tylko
    elektronikiem.

    W każdym razie wątpliwość oczywista dla 2 wydała mi się nie mieć
    zastosowania do 4 i dlatego zdziwienie, że uważasz że powinno się
    widzieć ten sam problem, bo ja nie widzę.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: