eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Data: 2017-08-18 15:44:05
    Temat: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-18 o 14:25, Robert Wańkowski pisze:
    > W dniu 2017-08-18 o 14:11, Piotr Gałka pisze:
    >> W dniu 2017-08-18 o 13:30, Robert Wańkowski pisze:
    >>>>
    >>>> No chyba sobie jaja robisz, taki układ by wprowadzał duże wibracje...
    >>>>
    >>> A w 4 cylindrowym nie widzisz tego samego "problemu"? :-)
    >>
    >> Wyjaśnij, proszę, co masz na myśli, bo ja nie widzę.
    >
    > W 2 i 4 cylindrowym to przeciwwagi na wale mają łagodzić skutki
    > posuwisto-zwrotnej pracy tłoków.
    >

    W przypadku 2 tłoków poruszających się razem oczywista jest konieczność
    przeciwwagi.
    W przypadku 4 wydaje mi się, że dwa skrajne kompensują dwa środkowe.
    Nie kojarzę aby na wale dla 4 cylindrów były przeciwwagi, ale nigdy w
    realu nie widziałem takiego wała i nie jestem mechanikiem tylko
    elektronikiem.

    W każdym razie wątpliwość oczywista dla 2 wydała mi się nie mieć
    zastosowania do 4 i dlatego zdziwienie, że uważasz że powinno się
    widzieć ten sam problem, bo ja nie widzę.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: