  • Data: 2014-02-16 18:18:29
    Temat: Re: jak uzywac tableta? nie da sie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:ldq7k2$8vu$1@node1.news.atman.pl...

    > No tak, jak sie go nie uzywa, powylacza wifi, i wszystkie dzialajace w tle
    > aplikacje to pewnie tak.

    Ale ja go używałem! Miał cały czas włączony wifi, robił co chwile
    jakieś plumkanie dźwięki o tym że nowe maile przychodziły, takie tam.
    Brałem go do ręki np. teraz - poszukałem coś na necie, obejrzałem
    coś na youtube, odłożyłem. Potem za parę godzin coś chciałem sprawdzić
    wieczorem też obejrzałem coś, sprawdziłem pocztę, cenę hoteli, itp.
    Przy każdym włączaniu, Google Play mnie pytał że taka czy inna liczba
    aplikacji ma nowsze wersje i czy chcę aktualizować je czy nie...
    Nie było problemu który opisujesz.

    > Tylko jak ja go nie uzywam, to przez wifi ma sie aktualizowac /zebym nie
    > marnowal czasu jak wlacze wifi na aktualizacje, ktore niby w tle ale
    > wkurzaja informacjami i spowalniaja jednak urzedzenie/ Aplikacje w tle
    > maja sie synchronizowac.

    Jakie aplikacje masz na myśli? Ile danych przepychasz?
    Przez aktualizacje masz na myśli przepychanie dużych fotek, filmów?

    > No ja wlasnie glownie o tym rozpoczalem watek - branza mobilna
    > skupia sie na wszystkim, poza tym, zeby byla na prawde mobilna.

    Chyba na siłę upierasz się, że nic się do niczego nie nadaje.
    Mi naprawdę nie przeszkadza że jak ja spię i telefonu nie używam,
    to on się może na kabelku ładować: ja się z łóżka nie ruszam, telefon
    też nie musi być w nocy mobilny. Ważne że cały dzień pracuje mobilnie.