    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak uwalić atmegę przez ISP ?
    Date: Fri, 10 Oct 2014 11:09:30 +0200

    news:m16v4t$as6$1@node2.news.atman.pl...

    > Oprócz ISP jest jeszcze (w mniejszych modelach) "szeregowe programowanie
    > wysokonapięciowe", z jakąś rozsądną ilością pinów, ale duże atmegi imo
    > mają tylko "pełne" programowanie równoległe jak ratunek, a to w przypadku
    > procesorów TQFP jest jakieś nieporozumienie.
    >
    > Jeśli się mylę, to niech ktoś wyprostuje...

    Tak chyba faktycznie w mega było.
    Od 5 lat używamy Xmega programowanych przez PDI.
    Nawet nie wiem, czy mają równoległe programowanie.

    Coś im początkowo nie wyszło z progami brown-out.
    OIDP były inne niż w karcie katalogowej. Potem w kartę wstawili te
    prawdziwe, a potem coś poprawili i teraz znów są te co miały być od
    początku. Już się sytuacja normuje.
    Poruszam ten temat bo nieświadomy tego zablokowałem sobie procesor wpisując
    brown out np. 3V0, co faktycznie oznaczało 3V49 no i przy 3V3 procesor nie
    chciał gadać.
    Jak się zorientowałem, że to może być przyczyna podpiąłem do 3V3 w układzie
    zasilacz laboratoryjny i się z procesorem dogadałem.
    P.G.