  • Data: 2014-10-11 23:17:15
    Temat: Re: jak uwalić atmegę przez ISP ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Święta prawda, używałem dokładnie takiego zestawu i nie miałem
    > problemów. USBAsp to nieporozumienie, działa jak sam chce.
    > Teraz mam Dragona, jestem zadowolony.

    LPT dość dawno w komputerze nie mam :)
    Dragona mam, ale z nim jest ten kłopot, że o ile działa pod AS, to
    ciężko go chyba zmusić do współpracy np. z MkAVR.

    Przynajmniej u mnie nie działa. Z tego co czytałem, są problemy z
    sterownikami. No a skoro już mam wybierać, to wolę, żeby mi
    bezproblemowo działał z AS.
    Tyle, że AS na razie używam sporadycznie :)

    A może ktoś ma doświadczenie z korzystaniem z Dragona jednocześnie spod
    różnych programów ?