-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
Date: Fri, 25 Jun 2010 20:24:10 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <4c208da1$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@n...onet.pl>
<hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-254-125.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1277562328 26240 76.223.254.125 (26 Jun 2010 14:25:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 14:25:28 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292373
[ ukryj nagłówki ]"Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
news:hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl...
> kogutek pisze:
>> zrobić poprawki. Bardzo ważne jest pierwsze, zaraz po zakupie nowego
>> samochodu,
>> zabezpieczenie profili. Zrobione pierwszy raz w 5 letnim samochodzie jest
>> o
>> wiele mniej skuteczne. Podejrzewam że współczesny popularny samochód,
>> obliczony
>> na 7 do 10 lat użytkowania. Gdyby był zabezpieczany tak jak zalecał
>> producent
>> 125p. To elementy blaszane były by praktycznie niezniszczalne z powodu
>> korozji
>
> Muszę się zgodzić. pf125p '88, zabezpieczony bardzo porządnie zaraz po
> wyjeździe
> z fabryki, przejechał następne 13 lat/150kkm bez widocznej korozji (poza
> dwoma elementami,
> gdzie miał stłuczki). Nawet drzwi, progi - bez zarzutu! I to mimo
> jeżdżenia w zimie
> i parkowania głównie pod chmurką przez znakomitą większość tego okresu.
> Preparat ów nie był smołowaty, raczej coś a'la wosk, brązowe, śmierdzące
> przez 13 lat...
Ale co to ma do rzeczy? pf125 nie był robiony z ocynku...
Współczesne auta są z ocynku - to zupełnie inna para kaloszy.
15-20 lat wytrzymują bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń podwozia.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 03:21 Pszemol
- 26.06.10 03:21 Pszemol
- 26.06.10 03:20 Pszemol
- 28.06.10 09:55 Mirek Ptak
- 28.06.10 10:46 kamil
- 28.06.10 14:25 Pszemol
- 28.06.10 14:32 kamil
- 28.06.10 17:19 Pszemol
- 29.06.10 01:19 kogutek
- 29.06.10 11:02 kamil
- 29.06.10 14:31 Pszemol
- 29.06.10 14:49 kamil
- 29.06.10 15:04 kamil
- 29.06.10 15:22 Pszemol
- 29.06.10 15:38 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=