-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
Date: Fri, 25 Jun 2010 20:24:10 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <4c208da1$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@n...onet.pl>
<hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-254-125.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1277562328 26240 76.223.254.125 (26 Jun 2010 14:25:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 14:25:28 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292373
[ ukryj nagłówki ]"Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
news:hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl...
> kogutek pisze:
>> zrobić poprawki. Bardzo ważne jest pierwsze, zaraz po zakupie nowego
>> samochodu,
>> zabezpieczenie profili. Zrobione pierwszy raz w 5 letnim samochodzie jest
>> o
>> wiele mniej skuteczne. Podejrzewam że współczesny popularny samochód,
>> obliczony
>> na 7 do 10 lat użytkowania. Gdyby był zabezpieczany tak jak zalecał
>> producent
>> 125p. To elementy blaszane były by praktycznie niezniszczalne z powodu
>> korozji
>
> Muszę się zgodzić. pf125p '88, zabezpieczony bardzo porządnie zaraz po
> wyjeździe
> z fabryki, przejechał następne 13 lat/150kkm bez widocznej korozji (poza
> dwoma elementami,
> gdzie miał stłuczki). Nawet drzwi, progi - bez zarzutu! I to mimo
> jeżdżenia w zimie
> i parkowania głównie pod chmurką przez znakomitą większość tego okresu.
> Preparat ów nie był smołowaty, raczej coś a'la wosk, brązowe, śmierdzące
> przez 13 lat...
Ale co to ma do rzeczy? pf125 nie był robiony z ocynku...
Współczesne auta są z ocynku - to zupełnie inna para kaloszy.
15-20 lat wytrzymują bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń podwozia.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 03:21 Pszemol
- 26.06.10 03:21 Pszemol
- 26.06.10 03:20 Pszemol
- 28.06.10 09:55 Mirek Ptak
- 28.06.10 10:46 kamil
- 28.06.10 14:25 Pszemol
- 28.06.10 14:32 kamil
- 28.06.10 17:19 Pszemol
- 29.06.10 01:19 kogutek
- 29.06.10 11:02 kamil
- 29.06.10 14:31 Pszemol
- 29.06.10 14:49 kamil
- 29.06.10 15:04 kamil
- 29.06.10 15:22 Pszemol
- 29.06.10 15:38 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS