  • 11. Data: 2013-05-08 17:00:04
    Temat: Re: jak to nazwac ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-08 10:01, z pisze:

    > Tu nie chodzi o to ile można więcej wziąć za furę. Tu chodzi o to ile
    > więcej sprzeda się takiego a takiego produktu. To jest biznes. :-)
    > Może jestem przewrażliwiony bo zdarza się robić przy reklamie a może po
    > prostu 40-staka stuknęła i nie lubię jak się mną próbuje manipulować
    > psychologicznymi sztuczkami. :-)

    To nie jest żadna reklama. To po prostu detailing w wykonaniu
    dziewczyny. Masa facetów na tym forum nazywała się pedantami w kwestii
    wyglądu auta... aż do momentu, gdy Justyna się zaprezentowała.
    Widać kobiety mają do sprzątania większy dryg, a ta jedna woli auto niż
    kuchnię/łazienkę/etc.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2013-05-08 22:56:13
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    > wyglądu auta... aż do momentu, gdy Justyna się zaprezentowała.
    > Widać kobiety mają do sprzątania większy dryg, a ta jedna woli auto niż

    Zwrócę tylko uwagę, że linki z "pracami" Justyny latały po internecie
    rok i dwa lata temu o tej porze roku. W poprzednich autach nie brała się
    jednak za "technikę" - czyli np. demontaż dziobu auta.

    Nie traktuję tego jak typowej reklamy: dziewczyna lubi sobie umyć swoje
    - albo nie- autko, ktoś jej zaproponował, że dostarczy chemię, jeśli ją
    wymieni z imienia. To złe?

    (chociaż mam wrażenie, że w poprzednich latach picowała Leona..?)

  • 13. Data: 2013-05-09 06:34:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-08 22:56, scobowski pisze:

    > Nie traktuję tego jak typowej reklamy: dziewczyna lubi sobie umyć swoje
    > - albo nie- autko, ktoś jej zaproponował, że dostarczy chemię, jeśli ją
    > wymieni z imienia. To złe?

    Brak informacji o lokowaniu produktu podlega pewnie karze ;-)
    Nie ja to wymyśliłem :-)

  • 14. Data: 2013-05-10 00:54:27
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Na prawdę tak trudno zaczaić lokowanie produktu?
    > Musi być wołami napisane na pomarańczowym tle? :-)

    ze ja cos lokuje? pojebalo cie ?

  • 15. Data: 2013-05-10 09:09:26
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2013 00:54:27 +0200, h.w.d.p. napisał(a):

    > ze ja cos lokuje? pojebalo cie ?

    Zwłaszcza, że jak przeglądałem kiedyś to forum, to wszyscy z zasady piszą i
    pokazują co i czym robią..

  • 16. Data: 2013-05-10 14:55:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-10 09:09, Iglo pisze:

    > Zwłaszcza, że jak przeglądałem kiedyś to forum, to wszyscy z zasady piszą i
    > pokazują co i czym robią..

    I przynajmniej ma to jakąś wartość merytoryczną. W przeciwieństwie do
    dyskusji np. audiozboczeńców.

  • 17. Data: 2013-05-16 23:41:03
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-08 01:38, h.w.d.p. pisze:
    > :/
    >
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109&s
    tart=0

    Onanizm sprzętowy. Albo rzeczywiście reklama.

    --
    http://tnij.org/sympatyczne

  • 18. Data: 2013-05-16 23:44:40
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-08 09:28, z pisze:

    > Na prawdę tak trudno zaczaić lokowanie produktu?
    > Musi być wołami napisane na pomarańczowym tle? :-)

    Pomarańczowe są tarcze hamulcowe, kierowca hamuje wyłącznie silnikiem?

    --
    http://tnij.org/sympatyczne