  • Data: 2013-05-08 17:00:04
    Temat: Re: jak to nazwac ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-08 10:01, z pisze:

    > Tu nie chodzi o to ile można więcej wziąć za furę. Tu chodzi o to ile
    > więcej sprzeda się takiego a takiego produktu. To jest biznes. :-)
    > Może jestem przewrażliwiony bo zdarza się robić przy reklamie a może po
    > prostu 40-staka stuknęła i nie lubię jak się mną próbuje manipulować
    > psychologicznymi sztuczkami. :-)

    To nie jest żadna reklama. To po prostu detailing w wykonaniu
    dziewczyny. Masa facetów na tym forum nazywała się pedantami w kwestii
    wyglądu auta... aż do momentu, gdy Justyna się zaprezentowała.
    Widać kobiety mają do sprzątania większy dryg, a ta jedna woli auto niż
    kuchnię/łazienkę/etc.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl