  • Data: 2011-04-28 08:51:12
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Apr 2011 21:25:45 +0200, zdan <z...@i...pl> wrote:

    > W instrukcji samochodu jest, że gdy temperatura wynosi ponad +5 stopni,
    > to silnik można uruchamiać od razu, ale nie należy wciskać gazu.

    To tak należy zrobić. Świece żarowe mają podgrzać silnik do temperatury,
    przy której nie będzie chłodził ściskanego powietrza poniżej temperatury
    zapłonu. Ta temperatura zależy od kilku czynników (choćby masy silnika),
    najwyraźniej +5 Twojemu wystarcza.

    Przy takiej pogodzie jak teraz, mnie "grzeją" się jakieś pół sekundy.

    ATSD, kontrolka świec ci się zapala w takiej sytuacji?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba