eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak to jest z dieslami?Re: jak to jest z dieslami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak to jest z dieslami?
    Date: Tue, 26 Apr 2011 18:56:27 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 20
    Message-ID: <ip6tfb$e8f$2@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <ip3ckh$e3v$2@news.net.icm.edu.pl>
    <4db55b34$1@news.home.net.pl> <ip3m6g$2t0$4@news.net.icm.edu.pl>
    <ip3vlb$ck2$1@news.onet.pl> <ip42gf$kue$6@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4cha$9nq$1@inews.gazeta.pl> <ip4d4u$87e$5@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4krt$rpb$1@news.onet.pl> <ip4mer$5q2$1@news.onet.pl>
    <ip4pvt$i21$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-10-144.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1303836971 14607 89.77.10.144 (26 Apr 2011 16:56:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Apr 2011 16:56:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <ip4pvt$i21$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2364081
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-25 23:44, wit pisze:
    > Dykus<d...@s...wp.pl> wrote:
    >> Niech wrzuci przebiegi np. wartości temperatury oleju i powietrza w
    >
    > Ale czemu piszesz to do mnie? Coś mi mówi, że nie śledziłeś wątku od
    > początku...
    >
    Za to Ty tak doskonale śledziłeś wątek, że odpowiedziałeś mi za Kubę, w
    dodatku nie w temacie.

    Prosiłem o testy, jakie? Wyjaśnił Dykus pod Twoim postem. Bo mówienie,
    że wystarczy wyłączyć silnik po 2 minuach gdy się przejechało prawie 2
    tys km BEZ GASZENIA SILNIKA, czyli ciągła praca przez 20 godzin, gdzie w
    trasie osiągano praktycznie cały czas prędkości rzędu maksymalnych, to
    jest tylko subiektywne.. Może 2 minuty to być stanowczo za mało, a może
    być wystarczająco. W BMW jest tak sprawny układ chłodzenia, że ten czas
    na pewno jest krótszy jak w przypadku innych konstrukcji. Ale może być
    też tak, że 20 minut będzie potrzebne by wychłodzić olej do nominalnej
    temp. w rozgrzanym silniku.. Albo i dłużej... Chodzi głównie o to, by
    olej nie zapiekł się w turbosprężarce, czy w kanalikach chłodzenia głowicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: