-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Tue, 26 Apr 2011 18:56:27 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 20
Message-ID: <ip6tfb$e8f$2@news.net.icm.edu.pl>
References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <ip3ckh$e3v$2@news.net.icm.edu.pl>
<4db55b34$1@news.home.net.pl> <ip3m6g$2t0$4@news.net.icm.edu.pl>
<ip3vlb$ck2$1@news.onet.pl> <ip42gf$kue$6@news.net.icm.edu.pl>
<ip4cha$9nq$1@inews.gazeta.pl> <ip4d4u$87e$5@news.net.icm.edu.pl>
<ip4krt$rpb$1@news.onet.pl> <ip4mer$5q2$1@news.onet.pl>
<ip4pvt$i21$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-10-144.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1303836971 14607 89.77.10.144 (26 Apr 2011 16:56:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Apr 2011 16:56:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <ip4pvt$i21$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2364081
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-25 23:44, wit pisze:
> Dykus<d...@s...wp.pl> wrote:
>> Niech wrzuci przebiegi np. wartości temperatury oleju i powietrza w
>
> Ale czemu piszesz to do mnie? Coś mi mówi, że nie śledziłeś wątku od
> początku...
>
Za to Ty tak doskonale śledziłeś wątek, że odpowiedziałeś mi za Kubę, w
dodatku nie w temacie.
Prosiłem o testy, jakie? Wyjaśnił Dykus pod Twoim postem. Bo mówienie,
że wystarczy wyłączyć silnik po 2 minuach gdy się przejechało prawie 2
tys km BEZ GASZENIA SILNIKA, czyli ciągła praca przez 20 godzin, gdzie w
trasie osiągano praktycznie cały czas prędkości rzędu maksymalnych, to
jest tylko subiektywne.. Może 2 minuty to być stanowczo za mało, a może
być wystarczająco. W BMW jest tak sprawny układ chłodzenia, że ten czas
na pewno jest krótszy jak w przypadku innych konstrukcji. Ale może być
też tak, że 20 minut będzie potrzebne by wychłodzić olej do nominalnej
temp. w rozgrzanym silniku.. Albo i dłużej... Chodzi głównie o to, by
olej nie zapiekł się w turbosprężarce, czy w kanalikach chłodzenia głowicy.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.11 18:57 Kuba \(aka cita\)
- 26.04.11 18:58 Filip KK
- 26.04.11 19:00 Filip KK
- 26.04.11 19:01 Filip KK
- 26.04.11 19:04 Filip KK
- 26.04.11 19:05 Filip KK
- 26.04.11 19:31 Adam Płaszczyca
- 26.04.11 19:31 Adam Płaszczyca
- 26.04.11 19:35 wit
- 26.04.11 19:39 Adam Płaszczyca
- 26.04.11 19:55 Michał Baszyński
- 26.04.11 20:07 aro333
- 26.04.11 20:42 Filip KK
- 26.04.11 20:43 Filip KK
- 26.04.11 21:26 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-02 Usiłowanie zabójstwa
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=