  • 11. Data: 2014-11-03 19:34:53
    Temat: Re: jak tam wszyscy żywi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 03 Nov 2014 16:32:47 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    > A ja w sobotę wieczorem akurat pierwszy raz w życiu niemal nie miałem
    > wypadku, kiedy na S7 w okolicach Grójca pełnoletni polo postanowił
    > włączyć się do ruchu od razu na lewy pas, bezpośrednio pod mój zderzak.
    > W ogóle jakoś nerwowo było na drogach.

    Nie potwierdzam. Wroclaw-Belchatow ... ponad polowa to juz ekspresowka
    i 140 na tempomacie. Policja po drodze raz, fotoradarow mniej niz
    dawniej, bo polikwidowali stare skrzynki.

    Zadziwiajaco duzo ciezarowek na trasie.

    J.

  • 12. Data: 2014-11-03 20:17:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Zadziwiajaco duzo ciezarowek na trasie.
    >
    > J.
    Nie mieli zakazu?

  • 13. Data: 2014-11-03 22:33:35
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-11-03 17:00, Bolko pisze:
    > Ja wracałem A4 Tarnów> Kraków w niedziele o 16.
    > Prawy pas jechał 110 km/h (na tempomacie)
    > chyba że TIR albo autobus się trafił
    > Lewy trochę szybciej ale im bliżej było Krakowa tym pole manewru mniejsze.

    o 16-17 jak dojeżdżałem do Brzeska od Rzeszowa to jeszcze było luźno.
    Cyrk się po 19 zaczął - ponoć pomiędzy Brzeskiem a Targowiskiem były 3
    wypadki, po sprawdzeniu sytuacji na CB wracałem więc do Krakowa starą 4.
    I od Bochni do Targowiska był sznurek uciekinierów z A4. Od Targowiska
    już pusto. W okolicy 21 kolega jechał autostradą i wg jego relacji tuż
    za Brzeskiem w stronę Krakowa zaczynała się ściana mgły.

    > Najbardziej mnie rozpieprzył Pan który miał włączony lewy kierunkowskaz
    > na lewym pasie czyli niby chce jechać szybciej. (ja byłem na prawym).

    ten?
    https://www.youtube.com/watch?v=FlbvVdKikgI&feature=
    youtu.be
    ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 14. Data: 2014-11-04 00:17:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > ten?
    > https://www.youtube.com/watch?v=FlbvVdKikgI&feature=
    youtu.be
    > ;-)

    O q., co to było???

  • 15. Data: 2014-11-04 05:04:02
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2014-11-04 00:17, Uncle Pete pisze:
    youtu.be

    > O q., co to było???

    Diesel na pełnym ciągu i sprężarka się skończyła? :)

    Robek

  • 16. Data: 2014-11-04 08:36:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Tuesday, November 4, 2014, 12:17:05 AM, you wrote:

    youtu.be
    > O q., co to było???

    Wygląda na uszczelkę pod głowicą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-11-04 10:19:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
    >Nie mieli zakazu?

    Nie wiem, czy nie mieli, czy zywnosc - dosc ze sporo musialem
    wyprzedzac.

    Nawet jak nie nie mieli, to pytanie gdzie tak jechali, wszystko
    nieczynne przeciez.
    A to nie byly wielkie tiry, tylko cos tak o ząbek mniejszego ... ale
    chyba ponad 12t DMC

    J.

  • 18. Data: 2014-11-04 18:18:54
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-03 16:32, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > wypadku, kiedy na S7 w okolicach Grójca pełnoletni polo postanowił
    > włączyć się do ruchu od razu na lewy pas, bezpośrednio pod mój zderzak.
    Zgadza się, pełno niedzielnych kierowców było i to było widać, ale
    szczęśliwie się udało. Potem słyszałem że 20osób zgineło, sporo.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 19. Data: 2014-11-04 18:46:42
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-11-03 19:34, J.F. pisze:

    > Zadziwiajaco duzo ciezarowek na trasie.

    na 19 i A4 od Rzeszowa też ich było zadziwiająco dużo..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 20. Data: 2014-11-04 20:24:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości
    >Zgadza się, pełno niedzielnych kierowców było i to było widać, ale
    >szczęśliwie się udało. Potem słyszałem że 20osób zgineło, sporo.

    w 2013 zginelo na drogach 3357 osob, co daje jakies 9 dziennie.
    Jesli przez 2 dni wzmozonego ruchu ginie 20, to jest w zasadzie lepiej
    niz zwykle.

    J.