  • 11. Data: 2015-07-10 17:46:41
    Temat: Re: jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
    Od: atm <...@v...pl>

    > To są jakieś etui blokujące promieniowanie, a ja chcę w domu móc chwilę
    > pobawić się telefonem ze sprawną kartą sim, ale bez zasięgu. Nie
    > jest to smartfon i nie ma opcji trybu samolotowego

    Nie wiem co chcesz uruchamiac na tym telefonie, ale moze po prostu
    kupisz starter za 5zl?

  • 12. Data: 2015-07-10 17:51:06
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co chcesz uruchamiac na tym telefonie, ale moze po prostu
    > kupisz starter za 5zl?

    Starter za 5zł spowoduje brak zasięgu... aha.. możesz rozwinąć swoją myśl?

  • 13. Data: 2015-07-10 20:57:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-07-10 17:51, korex wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Starter za 5zł spowoduje brak zasięgu... aha.. możesz rozwinąć swoją myśl?

    Wlasciwie o to samo chcialbym Cie poprosic bo malo podales informacji co
    chcesz zrobic "ja chcę w domu móc chwilę pobawić się telefonem ze
    sprawną kartą sim, ale bez zasięgu".

  • 14. Data: 2015-07-10 21:51:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-07-10 o 17:36, korex pisze:
    Najpierw pytasz:

> [...]

    I kiedy dostałeś konkretne odpowiedzi na zadane pytanie, wyrażasz swoje
    niezadowolenie:

    > To są jakieś etui blokujące promieniowanie,

    Urodziłeś się z tym, czy to wskutek jakiegoś wypadku tak ci się porobiło?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 15. Data: 2015-07-11 00:28:14
    Temat: Re: chutzpah - jak spowodowac brak zasiegu w teleGOWNA
    Od: teleSRAJnia aka chutzpah / neoPRL <p...@c...chujnia.pl>

    korex wrote:

    > Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie
    > pomogło ;)

    http://tinyurl.com/o2mc8ja >>> http://tinyurl.com/ouwgwwr

    (komentarze i napisy w waszym rodzimym jezyku)

    jak jakis wiesniak w to uwierzy, to ma zapewniona kariere DEBILa !

    --

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P
    ] ] -, . - , ,[
    ]. Y- ' / 8
    i| ,' - ` . - ' W
    ` , - - , , K

  • 16. Data: 2015-07-11 08:20:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Jul 2015 23:57:44 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Z przetestowanych rozwiązań to mikrofalówka

    Taa, chyba włączona :P

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-07-11 09:45:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-10 o 17:51, korex pisze:
    > Starter za 5zł spowoduje brak zasięgu... aha.. możesz rozwinąć swoją myśl?

    Może napisz jak chcesz się bawić i jaki to telefon bo zaczynamy mieć
    różne dziwne przypuszczenia co do tej zabawy a niektórzy i do Ciebie :-)

    Chodzi o dziecko i nie nabicie kosztów = starter za 5 zł jest idealny.

  • 18. Data: 2015-07-11 15:55:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-07-09 o 21:04, Pszemol pisze:

    > Probowales to metalowe pudelko po slodyczach uziemic? Np podłaczyc
    > elektrycznie do nielakierowanej czesci rurki kaloryfera lub kranu
    > wodociagowego?

    I co to da? Spróbuj w kuchence mikrofalowej. Tylko nie włączaj.

  • 19. Data: 2015-07-12 14:42:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Taa, chyba włączona :P

    Nie, wyłączona.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2015-07-13 13:35:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-07-09 16:29, korex pisze:
    > Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na
    > jego brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon
    > stracił zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań
    > siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę)

    Włączyć "tryb samolotowy". Wtedy urządzenie wyłącza wszelkie
    ndajniki/odbiorniki (czyli wszystko to, co emituje fale elektromagnetyczne).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/