  • 1. Data: 2012-04-18 15:07:28
    Temat: jak się dodzwonić na stary sześciocyfrowy numer telefonu
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Może temat nie do końca oddaje mój problem, ale nie potrafiłem jaśniej tego
    sprecyzować.

    Muszę dodzwonić się do pewnej osoby mieszkającej w Warszawie, na podstawie
    starych dokumentów dysponuję jej starym numerem (z początku lat 90.) który
    ma jedynie sześć cyfr.

    Pamiętam, że chyba w latach 90. zmieniono w całym kraju numery na
    siedmiocyfrowe. Czy ktoś może wie jaką cyfrę powinienem dodać na początku
    aby dodzwonić się do tego abonenta (zakładamy oczywiście, że dana osoba nie
    zmieniła w międzyczasie numeru...).

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-04-18 15:09:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > aby dodzwonić się do tego abonenta (zakładamy oczywiście, że dana osoba nie

    W Warszawie, mówisz. No to 6 albo 8.

    Podaj dwie pierwsze cyfry numeru, to może coś konkretniej się wymyśli.

    MJ

  • 3. Data: 2012-04-18 15:17:46
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Pierwsze dwie cyfry to 40

  • 4. Data: 2012-04-18 18:35:41
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    W dniu środa, 18 kwietnia 2012 15:17:46 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
    > Pierwsze dwie cyfry to 40

    > podstawie
    > który

    > początku
    > nie

    > --

    No więc 22840XXXX. Ale w tamtych czasach miało miejsce też porządkowanie sieci w
    stolicy, więc niekoniecznie numer się w tej postaci uchował, bo mógł być przełączony
    do innej centrali- wtedy odbywało się to ze zmianą numeracji.

  • 5. Data: 2012-04-19 09:56:00
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam