    From: "Maciej Muran" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jak radzic sobie ze spamem Orange?
    Date: Tue, 16 Feb 2010 15:32:52 +0100

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał
    > Protestujecie w Orange? Tupiecie? dzwonicie do bok-u? piszecie pisma?
    > jaki skutek? czyli jak radzic sobie ze spamem Orange?

    Ja protestuję werbalnie telefonując do BOK. Co oczywiście jest bez sensu,
    ale też braku reakcji bym sobie nie wybaczył. Obecnie (od ok. 2 tygodni)
    rozpatrywana jest moja reklamacja: dostałem sms-a, chociaż nie powinienem go
    dostać, bo jestem na liście tych, którzy nie chcą sms-ów "z reklamami".
    Podobno to "system" się pomylił i sam z siebie go wysłał.

    Obiecuję sobie, że jeśli sytuacja się powtórzy, to skieruję pisma do UOKiK i
    GIODO. Na rozprawę w sądzie grodzkim nie liczę ale niech ktoś wie, że mnie
    to wkurwia ;)
    W Orange jestem od grudnia 2009 z abo 'tylko sim'. Tych esów nie przysyłają
    dużo ale do cholery, jeśli czegoś sobie nie życzę, to mają to uszanować, bo
    im za to płacę.

    A czy obietnicy dotrzymam, czas pokaże. Na razie mam ważniejsze sprawy na
    głowie...

    Maciek.