  • Data: 2010-02-17 13:05:04
    Temat: Re: jak radzic sobie ze spamem Orange?
    Od: Flo <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    uzytkownik pisze:

    > ja nie protestuję tylko grzecznie raz zgłosiłem, musiałęm podać jedynie
    > nr z jakich przychodzą i ORANGE załatwiło problem wzorowo.

    U mnie nie odbyło się to wzorowo. Kilkanaście telefonów, kilka miesięcy
    walki i w końcu się udało ..... na miesiąc, a później od nowa.

    W konkursach nie uczestniczę, a sms-y były z numerów Orange (konkursy i
    oferty handlowe podpisane Orange, Salon Orange lub konkretny punkt
    partnerski Orange).

    Niestety wkrótce zacznie się od nowa bo mi sie lojalka kończy i jak znam
    życie od marca będę bombardowany ofertami sms-owymi i telefonami.

    A wszystko przez to, że zostałem kiedyś wpisany do bazy Meritum.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com