  • 11. Data: 2010-04-16 06:38:54
    Temat: Re: jak przesłać moto z Anglii do Polski?
    Od: Arni <n...@s...org>

    Jasio pisze:

    > Przeczytałem. I jeszcze raz. I ni chu chu jakoś nie widzę, żeby było
    > ono, to moto, skądinąd niż z UK.
    > Dwa, cytując nagłówek druku VAT-24: "Wniosek o wydanie zaświadczenia
    > potwierdzającego brak obowiązku uiszczenia podatku od towarów i usług z
    > tytułu przywozu z innego państwa członkowskiego środka transportu"

    zgodnie z ustawą na VAT 24 mozesz otrzymac następujące decyzje:
    - VAT25 potwierdzajacy obowiazek zpalacenia VAT
    - VAT25 potwierdzajacy brak obowiazku zaplacenia VAT (bo został juz
    zapłacony np w Niemczech)
    - _odmowe_ wydania Vat25 (i zgadnij czy masz w tym momencie obowiazek
    czy nie?)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2010-04-16 07:28:03
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości

> [...]
    > zapłacony np w Niemczech)
    > - _odmowe_ wydania Vat25 (i zgadnij czy masz w tym momencie

    Już wiem. Pomerdałeś wątki.
    To nie jest wątek o Szwajcarii. Przez jedno "i" w tytule.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2010-04-16 08:32:23
    Od: Arni <n...@s...org>

    Jasio pisze:

    > Już wiem. Pomerdałeś wątki.
    > To nie jest wątek o Szwajcarii. Przez jedno "i" w tytule.

    nie, nie wnikam skad dany sprzet jest tylko co ustawa mówi na temat
    vat25. Ogolnie.

  • 14. Data: 2010-04-17 19:55:29
    Od: Maciej Bodus <f...@a...net>

    R2 pisze:
    > jak w temacie.
    > Czy ktoś może polecić jakąś sprawdzoną firmę, która oferuje również
    > ubezpieczenie.

    a tak, kuzyn ma takową firemkę: www.paczkianglia.pl
    zobacz, zadzwoń, może się dogadacie

    pozdr
    forestg

  • 15. Data: 2010-04-19 08:47:06
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    R2 pisze:
    > jak w temacie.
    > Czy ktoś może polecić jakąś sprawdzoną firmę, która oferuje również
    > ubezpieczenie.

    Dzwon i sie dogaduj: 787534890. Polecam bo firma sprawdzona osobiscie :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 16. Data: 2010-04-19 22:18:10
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote
    > Dzwon i sie dogaduj: 787534890. Polecam bo firma sprawdzona osobiscie :)

    a można prosić o nazwe firmy lub jakieś dodatkowe informacje?
    Napisz coś więcej, co przesyłałeś na jakich warunkach itd

    Pzdr
    Artur

  • 17. Data: 2010-04-20 01:03:14
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    R2 pisze:

    > "marider" <marider@CUT_go2.pl> wrote
    >>

    > a można prosić o nazwe firmy lub jakieś dodatkowe informacje?
    > Napisz coś więcej, co przesyłałeś na jakich warunkach itd

    Firma kurierska, korzystalem nie raz i nie dwa i spisywali sie swietnie.
    Rowniez jezdzilem z nimi do UK (+ z psem ze 2 razy na wystawy bo samolot
    byl wykluczony :) ). Motocykle tez przewoza w jedna i w druga strone ale
    najlepiej zadzwon zapytaj. Ja jestem zadowolony wiec polecam a czy
    skorzystasz z ich uslug czy nie, to Twoja sprawa.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 18. Data: 2010-04-20 19:47:16
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    a ten nr telefonu to jest numer polski?

  • 19. Data: 2010-04-20 19:49:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-20 21:47, R2 pisze:

    > a ten nr telefonu to jest numer polski?

    Przeciez wyraznie widac ze japonski. Japonczycy sie specjalizuja w
    transporcie motocykli i psow na trasie PL->GB->PL.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 20. Data: 2010-04-20 21:50:46
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote

    > Przeciez wyraznie widac ze japonski.

    akurat w PL tez już mamy numery telefonów zaczynające się na 78........ a
    pytam dlatego, że myślałem, że to angielski nr, ale kiedy zadzwoniłem na ten
    numer w Anglii to nie ma takiego numeru, dlatego pytam się...

    Pzdr