  • 21. Data: 2010-04-20 22:25:32
    Temat: Re: jak przesłać moto z Anglii do Polski?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hql7jq$5r5$1@news.onet.pl...

    > akurat w PL tez już mamy numery telefonów zaczynające się na
    > 78........ a pytam dlatego, że myślałem, że to angielski nr, ale
    > kiedy zadzwoniłem na ten numer w Anglii to nie ma takiego numeru,
    > dlatego pytam się...

    Noż urwał nać!

    Wklep w google, to się dowiesz, że to firma transportowa z
    Białegostoku.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 22. Data: 2010-04-20 22:27:39
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    R2 pisze:

> [...]
    > a pytam dlatego, że myślałem, że to angielski nr, ale kiedy zadzwoniłem
    > na ten numer w Anglii to nie ma takiego numeru, dlatego pytam się...

    Gdyby to byl nr angielski to bym Ci podal +44 ... . Skoro tego prefiksu
    nie ma to chyba naturalne ze jest to numer polski (komorkowy w dodatku).
    Ka-pe-wu czy zadzwonic samemu i zapytac za Ciebie? Ile Ty masz lat, 16? ;)

    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki
    http://tinyurl.com/yvjtdk

  • 23. Data: 2010-04-20 23:46:56
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    marider wrote:
    > Skoro tego prefiksu
    > nie ma to chyba naturalne ze jest to numer polski

    Skoro nie ma pefiksu i numer zaczyna sie na '7' to ...
    ... to OCZYWISCIE jest to komorka w UK.

    --
    T.F.
    UK

  • 24. Data: 2010-04-21 07:01:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-21 01:46, T.F. pisze:

    > Skoro nie ma pefiksu i numer zaczyna sie na '7' to ...
    > ... to OCZYWISCIE jest to komorka w UK.

    Taa, a ilość cyferek nie za mała?

    --
    Tomek