  • Data: 2010-11-01 21:50:47
    Temat: Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-11-2010 22:41, jeo stancey napisał/a:

    > Bo mam także na tym samym komputerze w7 (dual-boot) który z kolei nie
    > chce się uruchomić przy wYłączonym AHCI :) a jak ma być dual-boot to
    > ciągłe przełączanie w BIOSie jest jak się domyślasz męczące :(
    >
    > A poza tym to czyż przy włączonym AHCI dysk przypadkiem nie ma
    > większego transferu?

    Minimalnie szybszy, dochodzi np. NCQ

    > Skąd! Przecież nie ma tam plików typu inf - jest pakiet instalacyjny z
    > Setup.exe i kupa dll-i (w środku też - po rozpakowaniu). To chyba
    > przez menedżera urządzeń się wóczas nie da, prawda?

    Podaj symbol tej płyty (albo link do strony ze sterownikami)

    PS. Nie chce mi się teraz szukać tego wpisu do rejestru dla XP, tu masz
    dla Visty i 7: http://support.microsoft.com/kb/922976/pl

    Aby rozwiązać ten problem samodzielnie, włącz w rejestrze sterownik AHCI
    przed zmianą trybu SATA dysku rozruchowego. W tym celu wykonaj
    następujące kroki:

    1. Zamknij wszystkie programy oparte na systemie Windows.
    2. Kliknij przycisk Start, wpisz regedit w polu Rozpocznij
    wyszukiwanie, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
    3. Jeśli zostanie wyświetlone okno dialogowe Kontrola konta
    użytkownika, kliknij polecenie Kontynuuj.
    4. Zlokalizuj i kliknij jeden z następujących podkluczy rejestru:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services
    \Msahci
    HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services
    \IastorV
    5. W prawym okienku kliknij prawym przyciskiem myszy polecenie Start
    w kolumnie Nazwa, a następnie kliknij polecenie Modyfikuj.
    6. W polu Dane wartości wpisz wartość 0, a następnie kliknij
    przycisk OK.
    7. W menu Plik kliknij polecenie Zakończ, aby zamknąć Edytor rejestru.

    --
    Cz.