  • Data: 2010-11-01 17:05:50
    Temat: Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?
    Od: "W.P." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jeo stancey napisał:

    > Już znalazłem, chyba to:
    > http://tinyurl.com/3ycswl4
    >
    > Problem, że to chyba nie w wersji językowej jest przeszkoda - tak jak
    > poprzednio otrzymuję komunikat: "your system does not meet the minimal
    > requirements".
    > Wersja systemu się zgadza: XP Home - więc o co może chodzić?
    >
    > Jak mam zainstalować sterownik do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" na XP?
    >
    > Jeśli ktokolwiek wie to BŁAGAM o pomoc!

    A na jakim (ukradzionym z muzeum ? :) ) sprzęcie chcesz to XP postawić?
    Zobacz CZEGO konkretnie mu brakuje: RAMu, dysku, grafiki? I np pożycz od
    kogoś na czas instalacji.

    Najsłabsze na czym instalowałem to był P3-800, 128MB RAM (potem
    dołożyłem), 10G dysku.
    I sam system - akurat do programowania centralek alarmowych - działał
    nawet, nawet...

    W.P.