eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ?Re: jak oni to robi? ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robi? ?
    Date: Mon, 27 Jun 2011 08:39:57 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <iu98jt$qbc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4dfa2336$1@news.home.net.pl> <itdm6f$ogp$1@news.onet.pl>
    <4dfa6773$1@news.home.net.pl>
    <4dfa6a09$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <gaec8nicxn2o$.fj0ae5okqtwu.dlg@40tude.net>
    <4dfaea53$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <itsif4$mf8$1@news.onet.pl>
    <6h9qdgnpjzy6$.1q9h24dga5ags.dlg@40tude.net> <iu21oa$pa9$1@news.onet.pl>
    <iu27m1$k0m$1@news.onet.pl> <iu4vdv$lvc$1@news.onet.pl>
    <iu5j0g$tun$1@news.onet.pl> <iu7ed4$ha8$1@news.onet.pl>
    <r...@4...com>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309156797 26988 83.13.241.83 (27 Jun 2011 06:39:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 06:39:57 +0000 (UTC)
    X-User: kazik.ucho
    In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379431
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-26 17:41, Wojtek Borczyk pisze:
    > On Sun, 26 Jun 2011, J.F. wrote:
    >
    >> Juz kiedys pisalem. Promien napompowanego kola wynosi np 30cm.
    >
    > Dodaj jeszcze - *nieobciążonego* :) Bo obciążone koło się ugnie i jego
    > obwód przestanie być okręgiem ;-)

    Dlaczego analizujesz tą część koła która nie styka się z podłożem? Na co
    to ma wpływ?

    Interesują Cię tylko dwa punkty, punkt styku z podłożem oraz środek
    obrotu. Jeżeli analizujesz w tym przypadku coś więcej, to jesteś niezłym
    magikiem, ale niestety podstawówki kończyć nie powinieneś.

    >> Spuscisz powietrze, promien spadnie powiedzmy o 5 cm, ale obwod
    >> bieznika nadal bedzie 188.4 .. no moze troche mniej, 187.4 cm
    >> powiedzmy. To po jednym obrocie felgi auto ile przejedzie ?
    >
    > Obwód bieżnika minus tyle, ile ten bieżnik się "uślizgnie" względem
    > podłoża (bo względem felgi opona się raczej nie obraca)? ;-)

    Twierdzisz, że podczas normalnej jazdy opona cały czas się ślizga w ten
    sposób kompensuje różnice w ciśnieniu w stosunku do... no właśnie do czego?

    Jeszcze raz powtarzam, punkty styku <-> środek obrotu. Nic więcej.
    Reszta to wynik Twojej rozbujałej wyobraźni.


    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: