  • Data: 2011-07-05 15:27:26
    Temat: Re: jak on to zrobił ?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    news:iuv0re$us5$1@news.onet.pl...
> [...]
    t-zdawal-egzamin-na-prawo-jazdy

    > Popił w sobote, niedziele, a w poniedzialek poszedl na egzamin. Pewnie
    > czul sie normalnie, a alkohol w krwi pozostal.

    To musiałby by pić chyba non stop do rana.
    Każdy organizm inaczej spala alkohol, ze swojej strony mogę powiedzieć, że
    nawet po ostrej imprezie nie mam po 8 godzinach snu więcej niż pół promila.
    Zazwyczaj to budzę się i w wydychanym powietrzu jest 0,0 (co nie zmienia
    faktu, że czuje się fatalnie i badanie krwi pewnie coś by wykazało).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski