  • Data: 2011-07-05 16:30:53
    Temat: Re: jak on to zrobił ?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo na znieczulenie, w razie gdyby znowu go oblali. :D Do robienia prawka
    > trzeba mieć niestety nerwy ze stali. Koleżankę niedawno oblali, bo przy
    > skręcie w lewo na skrzyżowaniu "zmieniła pas ruchu". :P Podobno na
    > skrzyżowaniu nie można zmieniać pasów ruchu. Ba, niektórzy nawet twierdzą,
    > że na skrzyżowaniach w ogóle nie ma pasów ruchu. :P

    Te wszystkie bajki o tym jak trudno jest zdac prawko i jacy to egzaminatorzy
    sa zli pochodza od cymbalow, ktorzy nie sa w stanie nauczyc sie jezdzic.
    Mozna nie zdac raz - stres, pech itp. ale zdawac po 3-5 razy to lekkie
    przegiecie. Nie spotkalem jeszcze egzaminatora, ktory uwalilby za nic
    (przeciez w autach sa kamery - mozna sie odwolywac!). Ja na B zdalem za
    drugim razem (slusznie mnie uwalono, naerwy mnie zjadly) na A za pierwszym.

    Pozdrawiam
    Dysiek