  • 51. Data: 2009-10-05 10:48:28
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

    > Ej, to wszystko mozna zalatwic jednym wloskim motocyklem. Polecam!

    *** Jakos nie moge namowic mojego kumpla od Duca 848 na hopy :)
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 52. Data: 2009-10-05 10:50:48
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Popisywac? lataniem na kole?
    > hmm popisywac sie mozna bylo jak w lodzi byly 3 motocykle a nie 100
    > latajacych na kole.
    Coz, ja nie widze roznicy w ilosci.
    > Z reszta nie jestem obiektywny, ale lecacy motocykl na kole po prostu
    > ladnie wyglada. A jak Ci zal dupe sciska, ze tak nie latasz to moze sie
    > naucz bo to duzo funu dostarcza :)
    Nie sciska, nie czuje potrzeby latania na gumie.
    Mnie wystarczyloby kilkanascie fajnych zakretow.
    Bo fajniej wyglada motocykl w zlozeniu a nie na kole.
    Lecz coz o gustach....

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 53. Data: 2009-10-05 10:51:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > słyszałem że to źle i w ogóle - ale ja sie nie poddaje trendom :P

    http://photos.nasza-klasa.pl/690478/3/main/fb9769933
    9.jpeg
    ale inni może tak :)
    tak zadziała i pidżejowi.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 54. Data: 2009-10-05 10:56:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
    > *** Jakos nie moge namowic mojego kumpla od Duca 848 na hopy :)

    To Ty masz kolegow? Oprocz mnie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 55. Data: 2009-10-05 11:03:55
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ale inni może tak :)
    > tak zadziała i pidżejowi.

    o ja gupia ta, no wiecie :) nie wpadłem ze trzeba sie zalogować...

    b.

  • 56. Data: 2009-10-05 11:04:26
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    BartekZX9R pisze:

    > Coz, ja nie widze roznicy w ilosci.
    Popisywac sie mozesz jak robisz cos wyjatkowego a nie powszedniego
    10 lat temu jak Grausam napieral na kole po Wlokniarzy to byl _jeden_ i
    to byly popisy. Dzisiaj? Motocykl na kole? Tozto dzieciaki na skuterach
    lataja na kole.

    > Nie sciska, nie czuje potrzeby latania na gumie.
    To moze nie neguj tych co lataja? Ale rozumiem tez tak kiedys mialem,
    dopoki taki jeden koles nie wsadzil mnie na SV i pokazal swiatelko do
    nieba :)

    > Mnie wystarczyloby kilkanascie fajnych zakretow.
    > Bo fajniej wyglada motocykl w zlozeniu a nie na kole.
    Pokaz mi w okolicach Lodzi kilkanascie fajnych zakretow a ozloce Cie.

    > Lecz coz o gustach....
    Nie ma fajniej , jest _inaczej_. Jezdzisz plastikiem inni jezdza we
    fredzlach Ty jestes _fajniejszy_ czy tylko inny?
    Bo tak sie glupio sklada, ze i mozna z "Wietrzypacha" Jimmiem po lesie
    pojezdzic Harleyem, i mozna, ze Szczęką nie uzywac przedniego lacza.
    Po prostu wiecej luzu... :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 57. Data: 2009-10-05 11:05:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > hmm... wystawiasz głowę z okna jadącego ikarusa i krzyczysz: jaaaaa
    > laaaaataaaaam!

    Eno bez przesady. Czasami nie trzymam sie poreczy. Albo jade z
    przytrzasnietym drzwiami plecakiem w ktorym mam kanapki. Hardkor. I
    lepiej smakuja takie kanapki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 58. Data: 2009-10-05 11:40:00
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

    > To Ty masz kolegow? Oprocz mnie?

    *** Zazdrosnik ;)

  • 59. Data: 2009-10-05 11:52:17
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    >o przyjemności napisałem w poprzednim poście _jasno i
    >wyraźnie_ ....BTW, jako ten_doświdaczony_ dostrzegasz różnicę między
    >cbr1000 a cb1000r...???
    po co pytasz, mozna skorzystac z gugla.
    Literowka, teraz Ty skorzystaj i sprawdz "Uderz w stol a odezwa sie nozyce"
    _Po_ulicach_ przypomne.

    >może i _tu_ mieszkasz i co z tego? ja bylem, widziałem, znam i zadaję
    >się z Nimi... Ci _poniektórzy_ lansujący się to przy Tobie pewnie
    >leszczyki, biorący tylko udział w MMP, inni zgarniający górne miejsca
    >w SFF (wiesz chociaż co to takiego?)
    No i...? Ma to jakis zwiazek z jezdzeniem na kole po ulicach?
    Czy mam pasc na kolana bo jestescie tacy wielcy i wspaniali?
    Chcesz powiedziec, ze im ktos wiecej umie to powinien sie z tym afiszowac
    wszedzie?

    >to że mają wspólną pasję, doświadczenia, którymi się wymieniają,
    >rozmawiają, wspólnie się uczą i jeżdżą (nie, nie z Tobą, nikt nie
    >będzie na Ciebie czekał...) pomagają sobie wzajemnie, razem serwisują
    >swoje motocykle i spotykają także poza tematami "moto", a że akurat
    >takie miejsce? dobre jak każde inne... i co? żal Cię ogarnął, że kiedy
    >Ty się tam pojawiłeś nie było szału??? ojej... no przykro mi
    >bardzo.. :-)
    :) Nie unos sie i nie nadymaj. Czytasz co pisze czy tylko odpowiadasz? Bylem
    pare razy na _pietrynie_ i przestalem bo towarzystwo, ktore tam sie
    spotykalo nie bylo zainteresowane jazda tylko wyrywaniem panienek.
    W tym samym okresie pod Selgrosem spotykali sie ludzie, nie jezdzacy a
    latajacy w kolko i urzadzajacych sobie wyscigi.
    Byli to ci sami ludzie, ktorych pogonila policja z brzezinskiej.
    Pisze o tym co _bylo_ dwa, trzy lata temu.
    Potem przestalem szukac towarzystwa do wspolnego jezdzenia bo nie bylo z kim
    a mnie latanie od swiatel do swiatel nie bawi. Tak samo jak stanie pod
    McDonaldem albo latanie tuszynska w kolko.

    >KenLee... kolega tego nie złapie, endurak rodzi skojarzenia z brudnym
    >usyfionym zatyranym parchem do kulania po łące za stodołą, łatwym i
    >przyjemnym pyrkaniem po leśnej dróżce... a _jazda_ na litrowym moto...
    >pożyjemy - zobaczymy ;-) nawet mu tego nie tłumacz - i tak wie
    >lepiej :-)
    Pierdolisz teraz glupoty.
    Nie wmawiaj mi tego czego nie powiedzialem. Ok?

    >...yyy bo z nadmiaru doświadczenia i przerostu umiejętności rowaliłeś/
    >dałeś rozwalić swoją gsxefę...??? :-)
    Chciales mi przygadac w ten sposob? :)
    Sprawdz archiwum.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 60. Data: 2009-10-05 12:13:23
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    >podobno umiem (do sprawdzenia w real'u mądralo :-)), ale to nie miara
    >męskości, nie w moim wypadku, chyba, że Ty musisz sobie tak ją
    >mierzyć...
    Nie musze :) nie musze takze jezdzic na kole. BTW nie bardzo rozumiem
    potrzebe popisywania sie taka umiejetnoscia. :)

    > I macie nadal podgiete tablice?
    > Taaa, masz racje. Od dzis jestes moim guru.
    ... błąd, mam blachę prostą i czyściutką jak łza, zresztą, moja blacha
    - moja sprawa i ewentualne konsekwencje
    O! czyli jest postep, wtedy wiekszosc miala podgiete :)

    >tak jest - od dawien dawna z dumą noszę ten pseudonim
    >artystyczny ;-) ... jak nie wiesz dlaczego, to zapraszam na "live-
    >performance" :-)
    Pewnie skorzystam z zaproszenia.

    --
    Bartek