  • 41. Data: 2009-10-05 10:19:53
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 11:44, "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> wrote:
    > Hie hie ..
    > A najfajniejsze jest to ,ze na liscie ujadacie na siebie jak psy , a pod
    > Yemami ze dwa lata temu grzecznie podaliscie sobie rąsie i rozmawialiscie
    > jak koledzy :-)
    o kurw... Krzyś, nie kojarzę zupełnie, zresztą tam się przewijają sami
    lanserzy, więc nie wiem... ;-) ... następnym razem
    _pokaż_go_to_palcem_, chętnie oblukam miszcza w realu raz jeszcze,
    może się jeszcze czegoś ciekawego dowiemy, co robić a czego
    nie... ;-)

    Pozdro!
    Bart

  • 42. Data: 2009-10-05 10:21:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Racja, tyle, ze odzywa sie czlowiek _jezdzacy_takze_na cbr1000 jest roznica?

    który to?! dawaj go nam.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 43. Data: 2009-10-05 10:22:47
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee? [OT]
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 12:07, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > Twoja ksywa nie wziela sie z nikad... Szczęka :DDDD
    yyy... Rogalik - czy to aby jakaś nadinterpretacja? ;-)

    Pozdr,
    Bart

  • 44. Data: 2009-10-05 10:28:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-05 11:54:23 +0200, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> said:

    > Ci _poniektórzy_ lansujący się to przy Tobie pewnie
    > leszczyki,

    Tey, ale on gdzieś tak napisał, czy tak tylko wkładasz mu w usta takie
    stwierdzenia, dla podgrzania dyskusji?

    > biorący tylko udział w MMP,

    Ekhm, poznałem paru gości startujących w MMP, ale ci jakoś dziwnym
    trafem potracili tak generalnie zainteresowanie lataniem po ulicach, a
    już gumowym lansem w szczególności. Bo ponoć po torze, to już nie te
    emocje, nie ta jazda. Dziwne...

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 45. Data: 2009-10-05 10:36:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekZX9R napisał(a):
    > Dziduje po ulicach? Rozumiesz tych co _dziduja_ po ulicach?

    Tak. Rozumiem. Sam czesto jestem debilem na ulicach. Bo to lubie. Lubie
    byc odmozdzony. To takie inne niz inteligencja na codzien. Sprobuj kiedys.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 46. Data: 2009-10-05 10:39:42
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

> [...]
    > potracili tak generalnie zainteresowanie lataniem po ulicach, a już
    > gumowym lansem w szczególności. Bo ponoć po torze, to już nie te emocje,

    *** Krecilem sie troszke po torze, jezdzilem po ulicach, latalem w nieco
    dalsze trasy, krece sie w terenie i jakos nadal gdyby nie kasa i czas to
    robilbym to wszystko rownolegle w jednym czasie, i pewnie na dokladke
    budowalbym sobie customa i odrestaurowywal jakiegos weterana. Jedyny aspekt
    motocyklizmu, ktory mi spowszednial w ciagu tych wszystkich lat, to zloty,
    ale to raczej spadek zainteresowania, a nie calkowita negacja. Ale ja
    truskawki to cukrem posypuje :)
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 47. Data: 2009-10-05 10:42:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
> [...]
    > robilbym to wszystko rownolegle w jednym czasie, i pewnie na dokladke
    > budowalbym sobie customa i odrestaurowywal jakiegos weterana.

    Ej, to wszystko mozna zalatwic jednym wloskim motocyklem. Polecam!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 48. Data: 2009-10-05 10:43:44
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > jakie to oczywiste, ze kazdy ma konto na naszej-klasie! ;-)
    > LOL

    słyszałem że to źle i w ogóle - ale ja sie nie poddaje trendom :P

    b.

  • 49. Data: 2009-10-05 10:45:42
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > może i _tu_ mieszkasz i co z tego? ja bylem, widziałem, znam i zadaję
    > się z Nimi... Ci _poniektórzy_ lansujący się to przy Tobie pewnie
    > leszczyki,
    Zwroc uwage na slowo "poniektorzy". Jak pamietam to na pietryne zaczalem
    przyjezdzac za Twoja namowa.
    Ale w momencie kiedy zamiast jezdzic towarzystwo zaczelo przesiadywac i
    podziwiac laski, dalem sobie spokoj.
    Zreszta ja chce _jezdzic_ a nie swiatla, dzida, heble, swiatla, dzida :) No
    i nie po nocach.

> [...]
    > Yemami ze dwa lata temu grzecznie podaliscie sobie rąsie i rozmawialiscie
    Zawsze mozna sie pomylic. :)
    Ale wracajac do dyskusji, w dalszym ciagu uwazam, ze latanie na gumie po
    _ulicach_ jakkolwiek moze sie komus wydawac fajne, jest niebezpieczne z
    wielu powodow.
    A ryzykowanie dodatkowo nie jest IMO najmadrzejsze.
    Tyle.

    BTW
    Co z ta skrzynia?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 50. Data: 2009-10-05 10:46:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Tak. Rozumiem. Sam czesto jestem debilem na ulicach. Bo to lubie. Lubie
    > byc odmozdzony. To takie inne niz inteligencja na codzien. Sprobuj kiedys.

    hmm... wystawiasz głowę z okna jadącego ikarusa i krzyczysz: jaaaaa
    laaaaataaaaam!
    hę?
    uważaj na znaki pionowe, czytałem że są głupio rozmieszczone w Polsce.