  • 61. Data: 2012-04-04 19:56:44
    Temat: Re: jak nazywają się te testy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pawel,

    Wednesday, April 4, 2012, 2:18:49 PM, you wrote:

    > :-)... w ChRL;-)
    > No moze zasilacze do tego zaprojektuja w UE, ale skladac je beda
    > malutkie raczki i ogladac najpierw skosne oczka;-)
    > Swoja droga sprawnosc LEDow to mniej wiecej tyle co halogena,

    Raczej jak swietlówki...

    > a zeby nie wiem jak kombinowac to widmo LEDa

    jak i świetlówki...

    > nie bedzie nigdy tak mile jak zarowy halogenowej.

    LEDy konkurują ze świetlówkami a nie z halogenami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2012-04-04 23:24:53
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    [...]
    > LEDy konkurują ze świetlówkami a nie z halogenami.

    Istnieją świetlówki dające przyzwoite światło. Nie istnieją takie LEDy
    (przynajmniej według mojej wiedzy).

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 63. Data: 2012-04-04 23:30:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Wednesday, April 4, 2012, 11:24:53 PM, you wrote:

    > Istnieją świetlówki dające przyzwoite światło.

    Nie znam takich. Świetlówkę rozpoznam z daleka.

    > Nie istnieją takie LEDy (przynajmniej według mojej wiedzy).

    LEDy są już na poziomie średnich świetlówek. Do topowych im jeszcze
    trochę brakuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2012-04-04 23:34:44
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    > Nie znam takich. Świetlówkę rozpoznam z daleka.

    Osram ColorProof, Philps GraphicaPro.
    Jestem skłonny założyć się o pieniądze, że tych nie rozpoznasz :-)

    Pozdrawiam,
    P.P.

  • 65. Data: 2012-04-04 23:40:26
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wrote:

    > [...]
    >
    > Istnieją świetlówki dające przyzwoite światło. Nie istnieją takie LEDy
    > (przynajmniej według mojej wiedzy).

    No to w międzyczasie ją poszerz i uaktualnij ;-). Takie LEDy są w sprzedaży,
    nawet o solidnej mocy. Nadają się nawet do oświetlania stadionów, a tu
    potrzebne jest porządne światło, by kamery nie głupiały. Na targach
    widziałem "lampki" o mocy 500W i 56klm. Na żywca pokazywali tylko 1/10 tej
    lampy (50W) chronioną rozpraszającym kloszem. Miała światłość "na oko"
    większą od halogena 300W. Powiedziałbym podobną do mojego reflektora 500W.

    Waldek

  • 66. Data: 2012-04-04 23:44:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-04-04 23:40, Waldemar Krzok pisze:

    > No to w międzyczasie ją poszerz i uaktualnij ;-). Takie LEDy są w sprzedaży,

    Jaki jest CRI tych LEDów? Podane przeze mnie świetlówki mają 98%.

    Paweł

  • 67. Data: 2012-04-04 23:59:16
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wrote:

    > Jaki jest CRI tych LEDów? Podane przeze mnie świetlówki mają 98%.

    Nie wiem, data shity mam w robocie, a tam będę dopiero we wtorek. Nie wiem
    też, czy wogóle podali CRI czy tylko temperaturę barwy.

    Waldek

  • 68. Data: 2012-04-05 00:04:19
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wrote:

    > Jaki jest CRI tych LEDów? Podane przeze mnie świetlówki mają 98%.

    Znalazłem w sieci. Mają >85%.

    http://optogan.netyard.de/en/products/cob-systems/x1
    0.html

    Waldek

  • 69. Data: 2012-04-05 10:38:54
    Od: K <...@...c>

    > ludzie, ja tylko pytałem JAK TE TESTY SIĘ NAZYWAJĄ?

  • 70. Data: 2012-04-05 12:30:38
    Od: Mario <m...@...pl>

    > ludzie, ja tylko pytałem JAK TE TESTY SIĘ NAZYWAJĄ?

    Dostałeś odpowiedź. Ale co tam. Masz:
    http://www.ilim.poznan.pl/la/ind.php?cat=badkompelek
    tr

    --