  • 31. Data: 2011-09-21 20:42:26
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-21 09:05, Amir pisze:
> [...]
    > navRoad.,
    > zepsu?a si? i trafi?a do servisu, trzymaj? ponad miesi?c juz, i powiedzieli,
    > ze nie s? w stanie powiedzie?
    > kiedy naprawi?, bo czekaj? na dostaw? cz?ci z dalekiego wschodu, to
    > odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdz? ze moze to potrwa? dlugo. :(
    > Dodam ze zaplacilem za navroad 7cali z automap? europu 1600z?.
    >
    > Ani razu nie uda?o si? jej u?yc , prawdopodobnie wada techniczna, nie
    > w??cza?a si? za ka?dym razem od pocz?tku, zaleci? serwis zmian? softu, przy
    > zmianie softu zwis? przy wgrywaniu oprogramowania.

    Tablet za 600 zł i Sygis na androida za darmo.

  • 32. Data: 2011-09-21 21:25:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2011-09-21 20:42, scobowski pisze:

    > Tablet za 600 zł i Sygis na androida za darmo.

    To już pijany ślepiec prowadzi lepiej ... mam i czegoś gorszego to
    ciężko znaleźć :(

    Na Androida to teraz chyba MapaMap ale nie testowałem jeszcze, cena 120
    zł z bezpłatną aktualizacją na wieki.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

  • 33. Data: 2011-09-21 22:41:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-21 13:06, Chris pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:j5cbp4$qpt$1@news.dialog.net.pl...

    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321

> [...]
    > stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności,
    > na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
    >
    > 2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    > sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    > kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    > materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
    >
    > 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w
    > ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa

    To teraz masz zadanie domowe:
    Jakie są różnice między:
    a) gwarancją producenta
    b) rękojmią
    c) niezgodnością towaru z umową

    Referat w pięciu zdaniach, wygłosisz na jutrzejszej lekcji. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 34. Data: 2011-09-22 01:07:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > b) rękojmią
    > c) niezgodnością towaru z umową
    >
    > Referat w pięciu zdaniach, wygłosisz na jutrzejszej lekcji. :P

    Poszukaj sobie sam, mi się nie chce :) poza tym to nie ta grupa, jak
    chcesz wiedzieć idź na prawo :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

  • 35. Data: 2011-09-22 06:44:21
    Temat: Re: jak? nawigację do 1500zł?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 13:26, J.F pisze:
    > Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup
    >
    > Automapa ma jakies opcje "samochod ciezarowy", ale to chyba przesada w
    > stosunku do campera .. czy nie ?

    Jak camper ma DMC > 2,5 t to nie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 36. Data: 2011-09-22 08:18:50
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-21 15:57, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A nieprawda, bo w cywilizowanych krajach jeszcze jest 825 Live, który
    > kosztuje 249 ojro u tomtoma (czyli 100 ojro mniej niż SRP 1005), na
    > niemieckim ebayu zaczynają się od 199 ojro.

    Absolutna racja niedostępna u nas wersja - jest taki model i ma 5" -
    jakoś mi umknął :)
    Na allegro za 699 zł nowa z gwarancją, ale raczej bez FV.
    http://allegro.pl/tomtom-live-825-eu45-nowa-gwarancj
    a-sklep-i1819893662.html
    Czyli taniej ;-P
    Z FV za 890zł, czyli ten sam poziom ceny.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 37. Data: 2011-09-22 08:21:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-21 17:56, *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Jesteś pewien, że masz Signum z 2011? ;)

    Sygnaturek się nie komentuje ;)
    Już jest dobrze :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 38. Data: 2011-09-22 08:58:54
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dość długo się zastanawiałem między tymi modelami
    > Moim zdaniem przy wielkości 5 cali to HD jest niepotrzebne - owszem jest
    > widoczna większa częśc mapy, ale odbija się to na płynności wyświetlania,
    > zwykły MX ma procek 500, a HD 533 różnica niewielka ale pikseli do
    > przewijania sporo więcej. Np w AM w wersji HD przycina animowane menu w
    > zwykłym nic takiego nie występuje. Priorytetem była dla mnie jasnośc i
    > kontrast wyświetlacza a te są na identycznym poziomie.

    Czyli będę musiał potestować z AM obie navi, ciekawi mnie jeszcze sam moduł
    GPS oba Modecomy mają SiRF 3i+ a zalecane już są wersje 4 albo 5.

    Mam jeszcze pytanko czy testowałeś trafic w AM po połączeniu z telefonem po
    BT ?? Potrzebuję NAVI która wykożysta wszystkie możliwość AM w celach
    testowo szkoleniowych.

    ps. Wersja HD przyda się jak będę chciał powiesić NAVI z bajką dla dziecka
    :) choć przydał by się wtedy ekra z min 7"

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 39. Data: 2011-09-22 09:17:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Chris"

    > Czyli będę musiał potestować z AM obie navi, ciekawi mnie jeszcze sam
    > moduł GPS oba Modecomy mają SiRF 3i+ a zalecane już są wersje 4 albo
    > 5.

    Moze i tak, ale fixa łapie dość szybko

    > Mam jeszcze pytanko czy testowałeś trafic w AM po połączeniu z
    > telefonem po BT ?? Potrzebuję NAVI która wykożysta wszystkie możliwość
    > AM w celach testowo szkoleniowych.

    Nie mam netu w komórce więc nie testowałem :(

    > ps. Wersja HD przyda się jak będę chciał powiesić NAVI z bajką dla
    > dziecka :) choć przydał by się wtedy ekra z min 7"

    Zgadza się, bajki na 5 calach hmm...kumpel ma jakiegoś pyininga czy
    jakoś tak ale 6 cali i na tym już coś z bajek widać, 5 to chyba nieco
    zbyt mało

  • 40. Data: 2011-09-22 11:41:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 08:18:50 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    a-sklep-i1819893662.html
    > Czyli taniej ;-P
    > Z FV za 890zł, czyli ten sam poziom ceny.

    To jeszcze kwestia gdzie kto mieszka, można podjechać do najbliższego
    MediaMarktu w Dojczlandzie, tak jak pisałem, jeden z nich jest kilka km od
    granicy, w Cottbus.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.