eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjaką nawigację do 1500zł? › Re: jak? nawigacj? do 1500z??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Date: Wed, 21 Sep 2011 22:41:03 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 44
    Message-ID: <j5di4u$dof$2@news.dialog.net.pl>
    References: <j5c2cb$f94$1@inews.gazeta.pl> <j5c6up$rf2$1@inews.gazeta.pl>
    <j5cbp4$qpt$1@news.dialog.net.pl> <j5cgg8$np4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-139-160.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1316637662 14095 78.8.139.160 (21 Sep 2011 20:41:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2011 20:41:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    In-Reply-To: <j5cgg8$np4$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400061
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-21 13:06, Chris pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:j5cbp4$qpt$1@news.dialog.net.pl...
    >
    >> Podaj podstawę prawną.
    >
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321
    >
    > Art. 8.
    >
    > 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
    > doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę
    > albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wy- miana są niemożliwe lub
    > wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów
    > uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień
    > stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności,
    > na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
    >
    > 2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    > sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    > kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    > materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
    >
    > 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w
    > ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa
    > się, że uznał je za uzasadnione.
    >
    >
    > Resztę poczytaj sam.
    >

    To teraz masz zadanie domowe:
    Jakie są różnice między:
    a) gwarancją producenta
    b) rękojmią
    c) niezgodnością towaru z umową

    Referat w pięciu zdaniach, wygłosisz na jutrzejszej lekcji. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: