  • 51. Data: 2011-09-22 15:20:17
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    news:1rtx3c9lwcuk8

    > AM, to wiele tłumaczy, w końcu najbardziej dorobiony program na rynku
    > <ROOOOOOTFL!!!!!!>

    A czy ja napisałem że AM jest najlepszy ??

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 52. Data: 2011-09-22 15:55:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Sep 2011 12:46:31 +0200, w <j5f3m8$dgn$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale do map i poi (np. TeleAtlasa, ale możesz sobie wgrać też inne) nadal nie
    > bardzo się można przyczepić,

    Do TA przyczepić się nie można -- one są tak stare, że jako zabytek są nie do
    ruszenia.

    > a już stawianie go w jednym rzędzie z Sygisem
    > to jakiś joke.

    Biorąc pod uwagę, że Sygi_c_ może mieć również mapy z TA...

  • 53. Data: 2011-09-22 20:26:31
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-21 21:25, Chris pisze:

    > To już pijany ślepiec prowadzi lepiej ... mam i czegoś gorszego to
    > ciężko znaleźć :(
    >
    > Na Androida to teraz chyba MapaMap ale nie testowałem jeszcze, cena 120
    > zł z bezpłatną aktualizacją na wieki.

    oo, głupi ja..zapomniałem, że sami eksperci.
    Przepraszam ;>

  • 54. Data: 2011-09-22 20:29:48
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-22 12:35, Amir pisze:

    > heh myslalem o tym, ale to ma byc proste urz?dzenie tylko do nawigowania
    > jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
    > ale Sigis czy iGo to srednie s? jesli chodzi o mapy i poi

    AM "ma zaraz być", a jak już dokulasz tego kampera na miejsce i się
    nazwiedzasz, to dzieciarnia się ucieszy z angry-bird'ów czy innych
    puzzli i kolorowanek, a może i wifi złapiesz i pocztę sprawdzisz, na
    p.m.s napiszesz?

  • 55. Data: 2011-09-22 20:35:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:29:48 +0200, scobowski napisał(a):

    > AM "ma zaraz być", a jak już dokulasz tego kampera na miejsce i się

    Automapa na iPhone "miała zaraz być" przez trzy lata i w zasadzie to wciąż
    jej nie ma - to co jest, to ciężko nazwać "byciem".
    Ostatnie wersje AM tną się na urządzeniach 1 GHz itp, itd.
    W zasadzie jak ktoś czeka na AM na Androida, to wychodzi, że zupełnie
    niepotrzebnie. Musieliby zwolnić wszystkich i zatrudnić programistów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 56. Data: 2011-09-23 14:56:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Żartujesz prawda?
    > Chyba że chodzi Ci o Igo na adroida, którego nie ma w pełnej wersji, a
    > tylko okrojne i uproszczone Igo Amigo.
    > Ale do map i poi (np. TeleAtlasa, ale możesz sobie wgrać też inne) nadal
    > nie bardzo się można przyczepić, a już stawianie go w jednym rzędzie z
    > Sygisem to jakiś joke.

    Sygisem jezdzilem i nieraz chcial wprowadzić mnie w drogę która
    była drogą polną, czego nie robił garmin, z którym równiez jezdziłem na tych
    samych trasach.
    to samo z I-GO, 2x chciał prowadzić przez pola na wioskach.

    chodzi moze o algorytm(co to zamych map nie mam zastrzezen i domyslam się ze
    robi je kilka firm tylko), z garminem zjezdzilem najwięcej i raz tylko w
    Austrii (albo Czechy) wprowadził mnie na autostradzie na zjad, który jeszcze
    nie był i wjechałem w ślepą uliczke. Była to najnowsza mapa garmina działo
    się to jakies 2 lata temu, pewnie juz teraz drogę dokończono :)

    pozdrawiam
    AT

  • 57. Data: 2011-09-23 15:01:00
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To jeszcze kwestia gdzie kto mieszka, można podjechać do najbliższego
    > MediaMarktu w Dojczlandzie, tak jak pisałem, jeden z nich jest kilka km od
    > granicy, w Cottbus.

    Decyzja padła na :
    Nawigacja zakupiona:

    Garmin Nuvi 2460 LMT 5" GPS with Voice Activated Navigation oczywiscie PL.

    Najlepsza cene mieli okazuje się w EuroAGD 799zł brutto.
    z dozywotnią aktualizacja map

    pozdrawiam
    AT

  • 58. Data: 2011-09-23 18:22:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych samych trasach.
    > to samo z I-GO, 2x chciał prowadzić przez pola na wioskach.

    A co za mapę mu zapodałeś?

    > chodzi moze o algorytm(co to zamych map nie mam zastrzezen i domyslam się
    > ze robi je kilka firm tylko),

    Nie, chodzi o mapy.
    I-go z dobrymi mapami protestuje już kiedy zapodasz mu adres znajdujący się
    przy drodze gruntowej.
    A co dopiero świadomie routing przez takie drogi robić.
    No chyba że jakiś myśliciel włączył mu drogi gruntowe w ustawieniach - ale
    wtedy ciężko mieć pretensje do programu.