  • Data: 2011-04-17 18:27:50
    Temat: Re: jak można takie coś zagazować..
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:iof3st$apj$1@inews.gazeta.pl...

    > TY miałeś problem z gazem. TY uważasz, że LPG to zło.

    Nieprawda.
    Uważam, że instalacja zakładana poza siecią sprzedaży samochodu to duże
    ryzyko.
    Do fabrycznej (albo takiej w które żaden dealer nie może uciec od naprawy)
    nie miałbym uwag.

    >TY uważasz, że wszyscy mają uważać jak TY.

    Tym bardziej tak nie uważam.

    >Znałem osoby z dobrą instalacją, która nie robiła problemów oraz takie,
    >które miały ciągły problem.
    >
    > DOBRY, sprawdzony na danej marce/modelu, zakład instalujący LPG i ilość
    > problemów z instalacją jest minimalna.

    Przecież pisałem - taki zakład właśnie wybrałem, po wielu opiniach, w tym
    jednej z auta które widziałem na codzień, posiadającego identyczny silnik
    jak mój.
    I zupełnie się to nie sprawdziło u mnie.

    Więc po prostu ten sposób wyboru uważam za niepewny.