  • Data: 2011-04-18 02:23:26
    Temat: Re: jak można takie coś zagazować..
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iofrnj$a3p$1@news.onet.pl...

    > Wiec szukasz kolejnego polecanego zakladu i jedziesz w celu ogarniecia
    > instalki.

    Od razu dodam że u mnie padła centralka i listwa matrix, więc
    nieskorzystanie z gwarancji byłoby kretynizmem, a koszty duże.

    Ponoć padły od niesprawnej cewki (faktycznie chyba była niesprawna, ale w
    stopniu który serwisowi samochodu nie dał tego zauważyć, z kolei na kompie
    gazownika to wychodziło), niemniej IMO elementy instalacji powinny być
    zabezpieczona przed uszkodzeniem tego typu.
    Niemniej wymieniliśmy w ciemno metodą prób i błędów, bo nie było wiadomo czy
    to cewka i która.