  • 11. Data: 2010-06-02 12:53:01
    Temat: Re: jak motocyki?ci popierajš pedofilie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8ikc06pt61mpokcrki9ms8hm5td114e41i@4ax.
    com...

    > nie jestes motocyklista ?

    to nawet nie jest pewne jakiej jest plci, przeciez to kolina, probuje
    zdetronizowac buzdygana

  • 12. Data: 2010-06-02 12:53:55
    Temat: Re: jak motocykiści popierają pedofilie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > biedny Ty jesteś, Adaś.

    to kolina przeciez

  • 13. Data: 2010-06-02 12:56:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > to kolina przeciez

    wiem

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 14. Data: 2010-06-02 12:57:36
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Adam wrote:

    > FYI (ang.) nie ma żony a mój partner zyć. napewno wygl. inaczej

    Kto nie ma żony, FYI?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 15. Data: 2010-06-02 15:21:17
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 14:38:56 +0200, Adam napisał(a):

    > nie ma żony a mój partner zyć. napewno wygl. inaczej

    Ma pisiora i wasy?

    --
    "Wtedy zrozumiałem. Dunki nie są najpiękniejszymi kobietami, a to były
    kaszaloty"

  • 16. Data: 2010-06-02 17:31:23
    Od: n...@s...com

    On Wed, 02 Jun 2010 14:48:39 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >jak się ma 2 motory od C330, to można nie być.

    To jakas nowa jamacha ?

    pozdr
    newrom
    PS. Czym taka kolina jezdzi ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 17. Data: 2010-06-07 10:44:37
    Temat: Re: jak motocyki?ci popieraj? pedofilie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > To jakas nowa jamacha ?

    a nie wiem, ale chyba montuje się to do jeżdżenia po gnoju.

    > PS. Czym taka kolina jezdzi ?

    plej stejszyn

  • 18. Data: 2010-06-07 10:54:25
    Od: n...@s...com

    On Mon, 07 Jun 2010 12:44:37 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a nie wiem, ale chyba montuje się to do jeżdżenia po gnoju.

    No to zapytam kolegow z Rzeszowa.

    >plej stejszyn

    wypas.

    pozdr