  • 1. Data: 2010-01-03 17:17:19
    Temat: jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh
    Od: Jędrzej Truskolaski <T...@a...pl>

    po kilku doładowaniach mam dość wysoką kwotę na karcie prepaid w play
    fresh, tego nie wydzonie, poniewaz bardzo mało dzwonię a więcej odbieram,

    czy jest jakiś sposób, aby te zgromadzone środki komuś przekazać
    np. na inną kartę prepaid lub wykorzystać w postaci sms premium?
    szkoda aby się zmarnowały
    lub
    czy jest jakaś mozliwość aby przynajmniej część tej kwoty wysłać na
    konto bankowe?

  • 2. Data: 2010-01-03 17:35:26
    Temat: Re: jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 18:17, Jędrzej Truskolaski pisze:
    > po kilku doładowaniach mam dość wysoką kwotę na karcie prepaid w play
    > fresh, tego nie wydzonie, poniewaz bardzo mało dzwonię a więcej odbieram,

    Ile uzbierałeś?

    > czy jest jakiś sposób, aby te zgromadzone środki komuś przekazać
    > np. na inną kartę prepaid lub wykorzystać w postaci sms premium?

    Pakiety Play Fresh on-line w telefonie ( przynajmniej 15 zł za
    najmniejszy pakiet 500 Mb )

    > szkoda aby się zmarnowały
    > lub
    > czy jest jakaś mozliwość aby przynajmniej część tej kwoty wysłać na
    > konto bankowe?

    Chyba nie:(
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2010-01-03 17:51:06
    Od: Jędrzej Truskolaski <T...@a...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Ile uzbierałeś?

    260 zł

  • 4. Data: 2010-01-03 18:10:55
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Użytkownik "Jędrzej Truskolaski" <T...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hhqjlv$akl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > lub
    > czy jest jakaś mozliwość aby przynajmniej część tej kwoty wysłać na konto

    A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
    Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2010-01-03 18:11:09
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 19:10, wk pisze:
    > A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
    > Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

    Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)

  • 6. Data: 2010-01-03 18:27:35
    Temat: Re: Re: jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
    >Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

    gdybys mial mixture to bys splacil najtanszy telefon takimi
    doladowaniami :) ja wlasnie ten sposob wykorzystalem doladowania
    ktore mi sie uzbieraly z roznych okazji...

  • 7. Data: 2010-01-03 18:38:32
    Od: Jędrzej Truskolaski <T...@a...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)
    tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
    nie chce dawać mi gotówki :(

  • 8. Data: 2010-01-03 18:42:57
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 19:38, Jędrzej Truskolaski pisze:
    > tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
    > nie chce dawać mi gotówki :(

    Ano to już wiemy, dlaczego koledze tak zależy na przelaniu pieniędzy na
    konto;)

    Ja bym to załatwił jednak od strony rodzinnej i wyjaśnił tacie dlaczego
    moczy pieniądze i tak naprawdę marnuje je. Do rodziców argument
    marnowania pieniędzy dociera szybko.

  • 9. Data: 2010-01-03 19:03:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)

    Zanim wszedł PF sam uzbierałem >200zł z doładowań.

  • 10. Data: 2010-01-03 19:03:33
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 20:03, qwerty pisze:
    > Zanim wszedł PF sam uzbierałem >200zł z doładowań.

    No, to teraz zmiana taryfy na Fresh i dawaj pakiety play-on-line w
    telefonie;)