  • 11. Data: 2010-01-03 19:55:39
    Temat: Re: jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jędrzej Truskolaski" news:hhqoe8$npf$1@news.onet.pl

    > tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
    > nie chce dawać mi gotówki :(

    A nie możesz ojcu zaproponować takiego rozwiązani:
    "tato! wiem, że nie uważasz mnie za odpowiedzialnego faceta (w końcu nie
    daje ci pieniędzy), ale obiecuję, że dołożę wszelkich starań aby to zmienić.
    Nie zasilaj mi już telefonu. no chyba, że za rok, bo zrobiła się na nim
    skarbonka. Pieniądze, za które zasilałeś moje konto w PLAY trzymaj na swoim
    koncie bankowym, a kiedy stanę się prawdziwym mężczyzną (tj. jako tako
    dorośniesz pod względem psychicznym i ojciec nie będzie miał oporów aby
    dawać ci pieniądze) to mi je przekaż aby z pożytkiem mógł zainwestować je w
    swoją przyszłość (np. alkohol, papierosy, kobiety, czy też bardziej rozsądne
    zabawki)" :)

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-01-04 07:26:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > No, to teraz zmiana taryfy na Fresh i dawaj pakiety play-on-line w telefonie;)

    Miesięcznie zużywam 3-4 MB (reszta ruchu idzie przez wi-fi) więc całkowicie mi
    się nie opłaca. Po roku konto zmniejszyło się o 60 zł.

  • 13. Data: 2010-01-04 17:17:37
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Sun, 03 Jan 2010 19:38:32 +0100, Jędrzej Truskolaski napisał(a):

    > tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
    > nie chce dawać mi gotówki :(

    Na Allegro sprzedają jakieś premium SMS do Tibia i innych gier. To chyba
    najlepszy sposób na zamianę stana konta GSM na gotówkę.

    A propos taty, to znam takiego, który ma kilka tysięcy minut do wszystkich
    (wszystkich w Polsce) w abonamencie od pracodawcy, które co miesiąc mu
    zostawały. Aby się nie marnowały, raz w miesiącu dzwoni w niedzielę do syna
    na kilka godzin, a ten ma Play Fresh i "ładuje" mu się w ten sposób
    dzwonienie do wszystkich, bo za każde 2 minuty spoza sieci syn dostaje 1 do
    wydzwonienia.