  • Data: 2010-03-29 05:59:35
    Temat: Re: jak fotografować mapy?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał:

    > Skanery zwykle mają szybką ciut wgłębioną, gdyby był całkiem płaski to
    > by dało radę.
    >[...]

    Kiedyś obiło mi się o uszy, ze są dwie technologie wykonania przetworników
    skanujacych w popularnych skanerach. W jednej z nich odsunięcia (nawet
    niewielkie) skanowanego matyeriału od szyby psuło ostrość, w drugiej -
    prawie nie miało wpływu. W sumie - jeśli ktoś chce skanować mapy skanerem
    plaskim trzeba by zrobić eksperyment w celu sprawdzenia jak posiadany
    egzemplarz się spisuje w odwróconej pozycji.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)