eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak dzialaja assistanceRe: jak dzialaja assistance
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni
    t0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak dzialaja assistance
    Date: Wed, 27 Jan 2010 17:37:57 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <hjpq9t$96i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hjmbka$cku$1@news.task.gda.pl> <o...@o...org.pl>
    <l...@4...com>
    <hjo15q$5vm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <p...@o...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: abo195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264610429 9426 83.25.40.195 (27 Jan 2010
    16:40:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 16:40:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <p...@o...org.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250609
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Dnia Wed, 27 Jan 2010 01:14:15 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak
    >> czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać).
    >
    > Dlaczego nie?
    >
    >> Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania
    >> ekspedycji,
    >
    > To się robi wyłączenia w umowie.

    No to właśnie o tym napisałem "(a jeśli już, to w taki sposób żeby się
    łatwo z tego wymigać)".
    No i kolejne pytanie - a nawet jeśli nie dotrzymają zadeklarowanego
    terminu to co?

    >> a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance
    >> (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w
    >> stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu.
    >
    > Wiesz, chyba nigdy nie pracowałeś w żadnym serwisie - nie tylko
    > samochodowym, ale też IT czy innym.
    > Dwa podstawowe parametry usługi to czas reakcji i czas naprawy.

    I jakiś serwis IT czy jakikolwiek inny da Ci gwarancje z czasem reakcji
    i krótkim czasem naprawy na nie wiadomo jaki, prywatny sprzęt, używany
    przez nie wiadomo kogo do nie wiadomo do czego itp. itd.?

    Po prostu w praktyce jest skończona liczba załóg assistance w liczbie
    potrzebnej do sprawnej obsługi klientów w normalnych warunkach.
    Jak przychodzi do powszechnej klęski typu pierwsze silne mrozy, to nagle
    co piąty samochód na parkingu nie chce się uruchomić i okazuje się że to
    assistance to się po prostu aż trudno dodzwonić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: