  • 1. Data: 2010-08-07 14:11:00
    Temat: jak AMR odsluchac w WMP
    Od: "Majka " <m...@o...pl>

    Prosze podpowiedzcie mi, jak zrobic, zebym mogla plik dziewkowy AMR z karty w
    moim telefonie (samsung) odsluchac w najzwyklejszym Windows Media Pleyer?

    Zgrac lub skopiowac na C proste, ale czym zamienic na plik rozpoznawalny przez
    WMP?

    M.

  • 2. Data: 2010-08-07 14:41:29
    Temat: Re: jak AMR odsluchac w WMP
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 16:11:00 +0200, Majka napisał(a):

> [...]
    >
    > Zgrac lub skopiowac na C proste, ale czym zamienic na plik rozpoznawalny przez

    http://lmgtfy.com/?q=jak+zmieni%C4%87+amr+mp3

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-08-07 17:53:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-07 16:11, Majka pisze:
> [...]
    >
    > Zgrac lub skopiowac na C proste, ale czym zamienic na plik rozpoznawalny przez

    Zainstaluj sobie ten programik:
    http://www.pazera-software.pl/products/3gp-to-avi-co
    nverter/
    lub to:
    http://www.topvideopro.com/video-ripper/3gp-converte
    r.htm

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-08-08 11:08:14
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    > Zainstaluj sobie ten programik:
    > http://www.pazera-software.pl/products/3gp-to-avi-co
    nverter/

    Tego pobralam.
    Jeszcze nie wgralam plikow na komputer.

    Porsze napisz jak uzyc - na razie uruchomilam sam program, ale nie widze
    zadnej opcji-klawisza np. "konwertuj".

    Jak go uzyc?

    M.

  • 5. Data: 2010-08-08 12:43:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 13:08, Majka pisze:
> [...]
    > Jeszcze nie wgralam plikow na komputer.
    >
    > Porsze napisz jak uzyc - na razie uruchomilam sam program, ale nie widze

    Dodaj plik do listy i dalej to już powinnaś wiedzieć. Tam jest wszystko
    po polsku.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-08-08 13:31:54
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 8-08-10 14:43, Animka pisze:

    > Dodaj plik do listy i dalej to już powinnaś wiedzieć. Tam jest wszystko
    > po polsku.

    Chcesz konwertować plik audio do pliku wideo? A ścieżka wideo to
    wyskoczy z rękawa? Czy ja coś źle zrozumiałem?

    --
    ALEX Alpha

  • 7. Data: 2010-08-08 14:01:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 15:31, ALEX pisze:
    > Chcesz konwertować plik audio do pliku wideo? A ścieżka wideo to
    > wyskoczy z rękawa? Czy ja coś źle zrozumiałem?

    Nie sprawdzałam czy to jest programik tylko dla audio. Dawno z niego nie
    korzystałam.
    Najlepiej niech koleżanka wyszuka sobie na google to co ją interesuje,
    poczyta opisy programików i zainstaluje to co jej najlepiej pasuje.
    A tak w ogóle to pliki AMR odtwarza WM Classic, który pewnie ma już na
    dysku.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-08-08 14:02:54
    Od: "Majka" <m...@o...pl>

    > Chcesz konwertować plik audio do pliku wideo? A ścieżka wideo to
    > wyskoczy z rękawa? Czy ja coś źle zrozumiałem?

    No wlasnie, ten drugi program napewno pozwala na obróbkę wideoplików.

    A ja chcialam zamienic AMR na plik "odsluchiwalny" w normalnym WMpleyer albo
    przenosnej MPtrojce.

    Potrzebuje ten plik przewijac, odsluchiwac wygodnie, a AMRw komorce po
    protu "idzie" i albo calego slucham, albo wcale, przewijac nie mozna, pauzowac
    nie mozna.

    AMR - na - MP3. Jak neiskomplikowanie?

    M.

  • 9. Data: 2010-08-08 14:23:09
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 8-08-10 16:02, Majka pisze:

> [...]
    > protu "idzie" i albo calego slucham, albo wcale, przewijac nie mozna, pauzowac

    Wrzuć w guglownice coś w stylu "amr converter". Coś sensownego wypluje.
    Tylko zdajesz sobie sprawę że amr jest dosyć nędznej jakości? Przede
    wszystkim mono(kto dziś wie co to oznacza) i próbkowanie nędzne. Ale
    skoro to Ci nie przeszkadza.

    --
    ALEX Alpha

  • 10. Data: 2010-08-08 14:27:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 16:02, Majka pisze:

> [...]
    > protu "idzie" i albo calego slucham, albo wcale, przewijac nie mozna, pauzowac

    Tu masz co wyboru "do koloru". Po prostu sama sobie wybierz:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=amr+to
    +mp3+converter+download&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=amr+to+m
    p3+converter&gs_rfai=

    --
    animka