eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaizolowana budżetowa "sonda" prądowa i napięciowa do oscyloskopu › Re: izolowana budżetowa "sonda" prądowa i napięciowa do oscyloskopu
    Subject: Re: izolowana budżetowa "sonda" prądowa i napięciowa do oscyloskopu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Zbych <a...@o...pl>
    Date: Sun, 25 Feb 2018 20:27:56 +0100

    W dniu 25.02.2018 o 17:43, Szumek pisze:
    > Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > jezeli juz przetworniki to mam gdzies kilka lemów moge wydłubać ze złomu
    > mam 100A,25A i 6 A
    > dlaczego nigdzie nie moge znaleść pasma dla CP-11 cem ?
    > czyżby było tak tragiczne że nie podają ?

    Spójrz na przewody tej sondy. Skoro ma bananki to raczej służy do
    podłączania do miernika niż oscyloskopu, a skoro obsługuje też DC, to w
    tym przedziale cenowym spotkasz sondy na samym hallu, więc pasmo to
    pewnie kilkadziesiąt kiloherców.
    Do tego sprawdź przekładnię (10mV/A, 1mV/A) i pomyśl czy będzie widać na
    oscyloskopie to co chcesz zobaczyć.

    Podobne dziadostwo sprzedaje TME:
    https://www.tme.eu/pl/details/cc-65/akcesoria-do-osc
    yloskopow-i-skopometrow/hantek/
    Tylko tutaj masz jakieś szczątkowe parametry w PDFie:
    http://www.hantek.com/down.aspx?url=http%3a%2f%2fwww
    .hantek.com%2fProduct%2f%2fCC%2fCC65_Manual.pdf