  • Data: 2010-09-20 11:12:09
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i77f0f$hmo$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego trefne?

    Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

    > System w USA jest zdrowy?

    Nie ma żadnej analogii, USA jest jednym z nielicznych wyjątków na
    świecie, gdzie nie rozróżniają po kierunkowych czy to
    stacjonarka/komórka, za to odbierający komórkę z reguły płaci dodatkowo
    i jest to jasno powiedziane.
    Brak cenników typu: połączenia stacjonarne, połączenia komórkowe,
    połączenia do Virgin Mobile*

    *jedynie teoretyczny przykład

    > Dlaczego i do czego nieprzystosowane?

    Do reszty sieci komórkowych

    > A to już zawdzięczamy W3.

    A to w jaki sposób? Czy sieci stacjonarne też są pod wpływem magicznego
    W3??