  • Data: 2010-09-20 11:27:28
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: ALEX <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-09-10 13:12, spryciasz pisze:

    > Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

    A czym są według cenników?

    > Nie ma żadnej analogii, USA jest jednym z nielicznych wyjątków na
    > świecie, gdzie nie rozróżniają po kierunkowych czy to
    > stacjonarka/komórka, za to odbierający komórkę z reguły płaci dodatkowo
    > i jest to jasno powiedziane.

    Ja się nie pytam czy jest analogia tylko czy system jest zdrowy? Tam też
    według cennika sieci komórkowe nie są komórkowymi.

    > Do reszty sieci komórkowych

    A to ciekawe bo dokładnie tym samym telefonem dzwoniłem i łączyłem się w
    Play Orange i Erze. Coś przegapiłem?

    > A to w jaki sposób?

    A myślisz że asymetryczny MTR wziął się z powietrza? A Streżyńska
    losowała stawki na ruletce? Tak samo było jak W3.1, W3.2 i W3.3
    wchodziły na rynek, to aby Tepsa nie zjadła ich na śniadanie, dostali
    ułatwienie od poprzednika UKE -> asymetryczny MTR.

    Czy sieci stacjonarne też są pod wpływem magicznego
    > W3??

    Było dokładnie odwrotnie: asymetryczny MTR między TP i W3.

    --
    ALEX Templar