  • Data: 2010-09-20 11:32:00
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i77gf6$mld$1@inews.gazeta.pl...

    > A czym są według cenników?

    Są "pozostałymi sieciami komórkowymi", cokolwiek ma to znaczyć

    > Ja się nie pytam czy jest analogia tylko czy system jest zdrowy? Tam
    > też według cennika sieci komórkowe nie są komórkowymi.

    Nie jest zdrowy, ale co nas tu obchodzi USA? Nie da się tam odróżnić po
    wyróżniku czy to stacjonarna/komórka, u nas póki co się da.

    > A to ciekawe bo dokładnie tym samym telefonem dzwoniłem i łączyłem się
    > w Play Orange i Erze. Coś przegapiłem?

    No właśnie, cały czas jest o tym dykusja, to ta sama technologia, a
    koszt z niewiadomego powodu inny.

    > A myślisz że asymetryczny MTR wziął się z powietrza? A Streżyńska
    > losowała stawki na ruletce? Tak samo było jak W3.1, W3.2 i W3.3
    > wchodziły na rynek, to aby Tepsa nie zjadła ich na śniadanie, dostali
    > ułatwienie od poprzednika UKE -> asymetryczny MTR.

    Były stawki osobne do W1, W2 i W3? nie przypominam sobie