    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: isz habe plej dla firm
    Date: Sun, 19 Sep 2010 15:11:40 +0200

    Dnia 19-09-2010 o 14:08:13 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Rozumujesz nie od tej strony.

    A powiem Ci dlaczego :) bo IMO to Ty dalej tkwisz w rzeczywistości
    odbiegającej od naturalności. Bo dla mnie nr stacjonarny czy mobilny to
    obecnie nienaturalny twór, co dodatkowo jeszcze głęboko (co zrozumiałe) w
    głowach ludzi siedzi (i co najlepszym przykładem też jest ta wymiana nasza
    zdań).

    Co jest celem ludzi dzwoniących? Kontakt. Jakiś podział na numery
    stacjonarne, mobilne, strefy geograficzne i inne głupoty - jest śmieciem,
    pozostałością zeszłych czasów, technologii, obecnym marketingiem
    operatorów. A, aby tego było mało, jest fałszem.

    Zauważ - czy dla Ciebie coś jeszcze znaczy prefiks komórkowy? Może
    chciałbyś aby znaczy bo byłoby taniej, ale to też dlatego że tak nauczyli
    Cie operatorzy, wychowali jak małe dziecko - zwracaj uwagę na to i na to.
    Ale już nie wiesz jaki operator pod danym prefiksem się kryje. Owszem,
    rodzą się w bólu w w głodzie uzależnieniowym, próby określenia operatora
    poprzez sprawdzanie w internecie czy poprzez jakąś aplikację. Zobacz do
    jakich absurdów doprowadzili operatorzy, co ludziska aby do kogoś
    zadzwonić, pierw wykonują..
    Zauważ - czy jeszcze, jak niegdyś tak było, w aspekcie tańszych połączeń,
    interesuje Cie czy dzwonisz na stacjonarkę w swoim mieście czy na drugi
    koniec Polski. Nie, wymarło. A jak jeszcze Cie to interesuje, to jesteś
    dalej wśród tych, co tej wolności są fragmencik pozbawieni.

    Po co Ci rozróżniać i w ogóle zajmować się prefiksami komórkowymi?
    Operatorzy nas do tego zmusili ("zachęcają"), operatorzy, wtłaczają
    niepotrzebną informację, a obecnie zafałszowaną (przenośność numerów), a w
    niedalekiej przyszłości całkowicie już bezużyteczną.

    Po co Ci rozróżniać numery stacjonarne od komórkowych? Jw. a dodatkowo -
    to balast rozwiązań przeszłości, który za nami jeszcze się ciągnie, ale
    już na szczęście wymiera i niedługo także wymrze (jak prefiksy komórkowe)
    i przejdzie do lamusa i stanie się czymś, czym zaprzątałeś sobie kiedyś
    głowę, poświęcałeś choćby ułamek uwagi, a co w ogóle stanie się
    niepotrzebne i zapomnisz o tym.

    Po co Ci rozróżniać strefy numeracyjne? To też balas który za nami jeszcze
    się wlecze, ale niedługo też uschnie całkowicie. Poza tym, kiedy dzwonisz
    na 91, 22 lub 12 to jesteś na 100% pewien, że dzwonisz do Szczecina,
    Warszawy lub Krakowa? To już fikcja.

    > Telefon stacjonarny nie implikuje stabilizacji, tylko brak telefonu
    > stacjonarnego (podczas gdy takowy jest zazwyczaj obecny u konkurencji)
    > implikuje większe niż średnie prawdopodobieństwo, że z firmą jest coś
    > nie tak.

    Co to jest telefon stacjonarny? To, że zgodnie ze strefa numeracyjną
    rozmówca znajduje się w danym miejscu? To, że leży aparat telefoniczny na
    biurku? Odpowiedzi - nie i nie. To już odchodzi do przeszłości. Owszem,
    dalej istnieją odpowiedzi na te pytania "tak i tak", ale już nie masz
    pewności że to prawda. A w ogóle te "tak i tak" to jest sztuczny wytwór.
    Bo człowiek dzwoni aby się skontaktować i wymienić informacje i to się
    liczy, a nie cyferki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?