  • Data: 2010-09-19 13:55:32
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-19 15:48, Piotr M pisze:

    > No nie. Mamy podobne wyobrażenia i podobne poczucie, w końcu żyjemy na
    > tym samym świecie :) Ale to jest złudne.. a już tym bardziej przy
    > obecnym rozwoju technologii, mobilności i nie tylko telefonicznej, ale
    > ogólnej. Zgadzam się, że stacjonarka (czy biuro) jest jakimś
    > wyznacznikiem. Zawsze była. Baaa, przecież wielkie biurko i 2 a

    I o to właśnie chodzi.

    > najlepiej 3 telefony tarczowe (koniecznie w różnych kolorach) to już
    > dopiero firma! W sytuacji kiedy na telefon czekało się latami.

    Nikt tu nic nie mówi o tarczowych.

    > Też mój umysł jest uwięziony w przekonaniu, że musi być w firmie
    > stacjonarny, wtedy coś to oznacza (jak w przykładzie dewelopera). Ale

    Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi
    dodzwonienie się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której
    szkoda kilkudziesięciu złotych na abonament?

    > mając tego świadomość i właściwie nie jakąś dużą wiedzę na temat
    > telefonii, jestem świadom właśnie zniewolenia w przekonaniach.

    Jest cała masa takich przesądów. Idąc na spotkanie z klientem,
    zakładam garnitur, jadę samochodem, a nie autobusem (nawet jak mniej
    wygodnie) itp. itd.

    > Firma z telefonem stacjonarnym to tak jak facet w garniturze to nie
    > awanturujący się.
    >
    > No tak - przecież to jest nie do pomyślenia obecnie, aby firma z
    > siedzibą,stacjonarnym BOK miała same i tylko komórki :) Przecież to
    > podejrzane, dziwne. Naprawdę nie widzisz w tym zniewolenia wyobrażeń?

    To tylko obserwacja rzeczywistości.

    > Tym bardziej jak masz świadomość że dany numer nic już prawie nie
    > znaczy. A co jak przyjdzie moment że przeniesiesz numer stacjonarny do

    Wówczas znaczenie numeru stacjonarnego przeinterpretujemy.

    > gsm. Tak będzie np za 10 albo 50 lat. A o obecnej "różnorodności" w
    > numerach pomyślisz, jak o nie tak dawnym, luksusie posiadania w domu
    > telefonu :)

    Póki co żyjemy w 2010r, a nie w 2020.

    --
    Liwiusz