  • Data: 2012-10-15 02:16:19
    Temat: Re: iskra
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-14 14:50, Cavallino pisze:

    > Żeby podważyć wiarygodność urządzenia, na podstawie którego mamy
    > zamiar jakieś kary liczyć, to wystarczy iż pokaże cokolwiek.
    > Jeśli auto stoi, wynik ma być zero, inaczej urządzenie na
    > śmietnik, a nie do wymierzania kar.

    Pięknie pierdolisz :)

    I nie żebym podziwiał technikę Twoich stosunków seksualnych. Z
    sądownictwem w RP nie miałeś raczej za wiele do czynienia.

    Ja mam w ręku wyrok własny, w którym policjanci obwiniają mnie
    do niestosowania się do znaku A.

    Podczas rozprawy podnosiłem, że nie mogłem się stosować do znaku
    A bo w miejscu "popełnionego wykroczenia stał znak B".

    Powołano biegłego, zasięgnięto (sąd zasięgnął) języka u nadzorcy
    drogi jaki jest znak ...

    Z w/w materiałów dowodowych wynikało, że nie ma znaku A. Jest
    znak B.

    Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania się do znaku A.

    W apelacji przejebałem, sąd podtrzymał karę i ukarał mnie za
    niestosowanie się do znaku A, którego nie było (bo był znak B) :)

    Skończ waść pierdolić zatem ... wyjdź kiedyś zza klawiatury ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90