  • Data: 2008-01-13 19:37:26
    Temat: Re: ipv4 2-3 lata
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User <u...@a...pl> wrote:

    > Wystarczy, że oderwie się od pracy obecnych pracowników.

    Nie, nie wystarczy. Poza tym: kto w tym czasie utrzyma działanie
    sieci, będzie robić upgrady, realizowac typowie zlecenia
    działów biznesowych?

    > Jak już pisałem, skoro takie coś jest potrzebne "globalnie", to można
    > wziąć pod uwagę zmianę priorytetów działania instytucji.

    Albo najlepiej ją zamknąć. Wyjdzie taniej.

    > Oczywiście - ja wiem - to tylko hipoteza z tą zmianą priorytetów - o tym
    > za chwilę - ale dość skutecznie obala mit potrzebnych na to wielu lat.

    Nic nie obala, co najwyżej mit twojej szczątkowej inteligencji. ;)

    > To pierwsze - racja, to może parę dni zająć. To drugie - chwilę.

    Dni? Praktyka wskazuje że częśto tygodni.,

    > Też racja.

    > No właśnie - kluczowy punkt. Przyznaję, że moja hipoteza obala tylko
    > "wiele lat", ale kosztów już nie. Ale z drugiej strony, skoro numery IP
    Adresy IP.

    > są sprawą bardzo ważną dla całego świata, to można by takie coś wymusić
    > prawnie - na zasadzie, że RIPE może z odpowiednim wyprzedzeniem po
    > prostu odebrać pulę, jedynie uprzedzając o tym instytucję. Wówczas
    > wszelkie koszty byłyby problemem tejże instytucji i moje słowa by się
    > potwierdziły w praktyce (gdyby oczywiście tej instytucji zależało na
    > dalszym istnieniu i działaniu).

    Litości. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki