  • Data: 2008-01-13 22:17:07
    Temat: Re: ipv4 2-3 lata
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Any User" <u...@a...pl> wrote in message
    news:fmdpb0$1hlo$1@opal.icpnet.pl...

    > Założyłem, że takie wstępne sprawdzenie zawrze się w X. A jeśli właściciel
    > dowodu stwierdzi błąd, który nie jest oczywistym błędem technicznym, tylko
    > błędem merytorycznym, to trafia na koniec kolejki i czeka, aż pozostałe
    > miliony ludzi wymienią sobie dowody, po czym ponownie się go wezwie pod
    > groźbą grzywny lub więzienia. I nawet jeśli takich błędów zdarzy się
    > powiedzmy 100 tysięcy, to sprawność procesu jako takiego zostanie w pełni
    > zachowana.

    W zasadzie moznaby wprowadzic ulepszenie, polegajace na fizycznej eliminacji
    osob ktorych dowod bedzie bledny. Po pierwsze nie trzeba bedzie drukowac
    poprawek, a po drugie w przyszlosci (wymiana prawa jazdy na ten przyklad)
    bedzie mozna drukowac mniej czyli taniej. Jesli zaproponowane rozwiaznie
    jest
    zbyt drastyczne, mozna rozwazyc amnestionowanie pechowcow, o ile podejma
    dzialania zmierzajace do wprowadzenia w zycie takich zmian, aby bledne
    informacje
    z dowodu przestaly byc bledne (przemeldowanie, rozwod, zmiana plci, operacja
    plastyczna itp) oczywiscie na wlasny koszt.